اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » عنبران
کد خبر : 3956
چهارشنبه - 28 اردیبهشت 1401 - 14:03
امام جمعه عنبران:

عملکرد آموزش و پرورش شهرستان نمین در محرومیت زدایی منطقه ستودنی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیل ویلکیج، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان تقویت برنامه دینی و مذهبی متناسب با شأن نظام اسلامی را مهمترین برنامه کاری خویش عنوان کرده که با اجرای این برنامه های تربیتی شاهد رشد فضایل اخلاقی و تربیت نیروی انسانی متعهد و محبوب خواهیم بود.

کلام اله صفری افزود : هویت انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ قرآنی و آموزه های قرآنی و الهی در سایه تعالیم انبیاء عظام نقش بسته است فلذا متولیان تعلیم و تربیت و در رأس آن آموزش و پرورش رسالت بزرگی را در اجرا ، استقرار و استمرار راه پر فروغ علماء و خاصه سیره حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عهده دارد که زمینه آن با عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب و الهام از وصایای شهداء گرانقدر فراهم آمده است.

در ادامه امام جمعه عنبران نیز ضمن خیرمقدم گویی و تقدیر از حضور ارزشمند مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش عنبران در نخستین فعالیت مدیریتی خویش ، این حرکت را ناشی از اعتقاد ایشان به محرومیت زدایی و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و نگاه عدالت محورانه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد.

حجت الاسلام سیدیاور مرادی گفت : آموزش و پرورش شهرستان در ایجاد فضاهای آموزشی استاندارد و توسعه مدارس بسیار خوب عمل نموده که لازم است با تامین تجهیزات کارگاه های هنرستان و وسایل کمک آموزشی مدارس شاهد رفع دغدغه های مدیران در این زمینه باشیم تا در تولید علم و دانش و همچنین ایجاد عدالت به معنای واقعی موفق عمل نماییم.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نیز جذب نیروهای کارآمد و متعهد در بدنه آموزش و پرورش را موجب رشد دستگاه تعلیم و تربیت دانسته که تحول واقعی را در پی خواهد داشت.

طیب امینی افزود : تامین نیازمندی های بخش عنبران در اولویت اول برنامه های شهرستانی قرار گرفته است که امید است با پیاده نمودن آن شاهد رونق و شکوفایی در عرصه های مختلف بوده باشیم.

در ادامه درخواست های مربیان قرآنی این بخش مطرح و پاسخ های لازم از سوی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ارائه و مقرر شد پیگیری های جدی بعمل آید.