تیتر روز » دین و اندیشه
کد خبر : 3998
چهارشنبه - 4 خرداد 1401 - 13:14
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر:

محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان نمین برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین، محفل انس با قرآن به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بعد از نماز مغرب و عشاء سوم خرداد ۱۴۰۱ در مسجد جامع شهر نمین به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری معاونت قرآنی اداره کل و با مشارکت موسسه جامعه النور اردبیل و با هدف گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، ترویج فرهنگ مقاومت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور قاریان منتخب و جمعی از مسئولین و عموم مردم شهر نمین به صورت تلاوت مجلسی برگزار شد.

مرتضی بالار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین در حاشیه این مراسم گفت: قرائت و تفسیر کلام وحی و سپس عمل به آن، راه رستگاری و کسب سعادت دنیا و آخرت است.

وی ضمن تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی و حماسه های فرزندان این مرزو بوم در دوران ۸ ساله دفاع مقدس یکی از مهم ترین رسالت های حوزه فرهنگ و هنر میباشد.

مهدی طاهری معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: قرآن نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشت و زندگی و سیره رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس بر اساس آموزه‌های قرآنی شکل گرفته بود.

انتهای پیام/