اخبار شهرستان نمین » نمین
کد خبر : 4018
دوشنبه - 9 خرداد 1401 - 21:53
با حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری:

جلسه بررسی مشکلات شهری نمین در استانداری اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج، با حضور اعضای محترم شورای شهر و سرپرست شهرداری نمین در استانداری اردبیل در جمع برخی از مدیران و نمایندگان مدیران کل و در حضور مهندس بدری نماینده مجلس شورای اسلامی، کمال‌الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و فرماندار شهرستان نمین اهم مشکلات شهر نمین مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
در این جلسه اعضای شورای شهر نمین با ارایه گزارش برخی مشکلات مهم شهر نمین اولویت اصلی حضور خود در جلسه را کندی عملکرد طرح فاضلاب شهری عنوان داشتند و خواستار پیگیری جدی این موضوع شدند و این عملکرد ضعیف را بخصوص بعد از اخذ اعتبارات لازمه در شان مردم نمین ندانستند.
در ادامه عضو دیگر شورا با بیان اینکه جلسه در نبود برخی مدیران و با فرستادن نماینده که اطلاعاتی از مشکلات نمین نداشتند مدیریت می شود وجود چنین جلساتی را بدون خروجی مثبت و بی اثر ارزیابی کرد و افزود: جایگاه فرهنگی و مدیریتی شهر نمین سالهاست به لحاظ نوع نگاه مسئولان استانی از بین رفته و مطالبات شهری به کندی در نمین اجرایی میشود.
این عضو شورا از مشکل بین ارگانی راه و شهرسازی با شهرداری نمین برای نهایی شدن ارایه امکانات و خدمات شهری به مسکن مهر انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با عدم پاسخگویی صریح مدیریت راه شهرسازی استان مواجه هستیم و واگذاری مسکن مهر به شهرداری را بعد از کش و قوس های طولانی با حضور نمایندگان مجلس در نمین هنوز به تایید نهایی نرسانده است.
این موضوع با دستور مهندس میرجعفریان مقرر گردید تا در جلسه رسمی بین فرماندار نمین، اعضای شورای شهر و مدیر کل راه و شهرسازی در نزدیکترین زمان به نتیجه نهایی رسیده و مصوبات آن اجرایی گردد.
عضو دیگر شورا به نبود آب شرب مکفی در شهر نمین اشاره کرد و افزود: متاسفانه در فصل تابستان و در پیک مصرف آب شرب نمین و عنبران هستیم و شنیده میشود چند لیتر از آب شرب نمبن به یکی از کارخانجات مجاور شهر نمین تخصیص یافته و این موضوع در این شرایط اجحاف در حق شهروندان نمینی میباشد و خواستار آن شد تا این موضوع توسط نماینده محترم مجلس و مهندس میرجعفریان احصاء و بررسی شود.
میرجعفریان در مورد این موضع اظهار داشت: بحث آب شرب نمین خارج از موضوع جلسه میباشد و باید توسط اداره آب و فاضلاب که متولی اصلی پروژه آبرسانی به شهر و صنایع  میباشد، بررسی و پاسخگوی مطالبات باشد.
عضو دیگر شورا در مورد اتصال امتداد خیابان ساحلی به اتوبان نمین اردبیل خواستار شد تا در صورت امکان این موضوع با هماهنگی معاون امور عمرانی استاندار بررسی شود.
مهندس میرجعفریان با اشاره به پایان پروژه ورودی جدید نمین تا شهریور ماه گفت : تا مدت اتمام پروژه ورودی جدید نمین در جلسه مابین شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی موضوع الحاق خیابان ساحلی به اتوبان مورد بررسی قرار گیرد و در صورت امکان این مورد نیز با تمهیدات ویژه و بعد از بررسی نهایی انجام گیرد.

همچنین در این جلسه مساله زمین فرهنگیان، مشکلات بیمارستان امام خمینی(بخش سونوگرافی از ۲ روز به ۳ روز در هفته افزایش یافت) آسفالت میدان دادگستری تا اتوبان، آسفالت معابر و سایر مشکلات دیگر مورد بررسی و پیگیری از طرف شورای شهر قرار گرفت.

انتهای پیام/