اخبار شهرستان نمین » دین و اندیشه » نمین
کد خبر : 4044
جمعه - 13 خرداد 1401 - 11:36
همزمان با سالگرد سی و سومین رحلت جانگداز امام خمینی(ره):

پیام تسلیت شورای شهر و شهرداری نمین به مناسبت سالگرد درگذشت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نمین، در پیام تسلیت آمده است:

بسمه تعالی

سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذارکبیر جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران و همشهریان عزیزمان، تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان اعجاز قرن آنچنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده است که به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

انشاءا… در این ایام پرعظمت مردم ولایت مدار شهر نمین با حضور باشکوه و گسترده در آئین های سالگرد ارتحال بار دیگر بر تداوم راه و اندیشه تابناک امام و پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تأکید خواهند نمود.

قیام پانزدهم خرداد نیز، قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سرداده بودند و به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت تلقی می شود .

شورای اسلامی شهر نمین ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و دعوت از آحاد امت قدرشناس ایران اسلامی بویژه مردم فهیم و ولایتمدار شهر نمین برای شرکت در سی و سومین سالگرد ارتحال امام عظیم الشان خود، بار دیگر با خلف صالحش حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» تجدید بیعت می‌نماید و با صدای رسا، همگان را به تبعیت آگاهانه، عاشقانه و خالصانه از ولایت حیدری این خمینی زمان و نائب بر حق امام زمان (عج) فرا می‌خواند.