اخبار شهرستان نمین » اقتصاد » تیتر روز » نمین
کد خبر : 4079
سه شنبه - 17 خرداد 1401 - 23:26
در راستای حمایت از سرمایه گذاران:

نشست اقتصادی فرماندار نمین با مدیر اجرایی منطقه آزاد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیل ویلکیج،سلیمانی با بیان اینکه ایجاد یک منطقه آزاد، امتیازات ویژه ای را می تواند به همراه داشته باشد اظهار داشت:.از جمله ی این امتیازات می توان به ایجاد فرصت های اشتغال در داخل و خارج و جذب سرمایه های خارجی  و همچنین کمک به کشور برای ورود به بازارهای جهانی و گسترش صادرات اشاره کرد.

وی ادامه داد : با توجه به وجود منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان نمین و نزدیکی این منطقه به فرودگاه و در آینده راه آهن میتواند مسیر سرمایه گذاری در تولید و صنعت و ایجاد اشتغال در شهرستان نمین را بهبود ببخشد.

وی بیان داشت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد تجاری منوط به شرایط مجزا برای هرکدام میباشد واینکه تا کنون منطقه ویژه اقتصادی در نمین ایجاد گردیده است باید این ظرفیت صنعتی را به فال نیک گرفته و تمهیدات لازم در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مناسب در منطقه انجام بگیرد

طیب امینی فرماندار نمین ضمن تاکید مزیت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در منطقه ویژه اقتصادی افزود: منطقه ویژه اقتصادی برای تشویق تولیدات صنعتی، شامل کارخانجات تولیدی و صنعتی موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری داخلی دارد.

فرماندار نمین اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی به منظور جذب سرمایه های داخلی و حتی خارجی و همچنین ایجاد عرصه فعالیت های تولیدی و تجاری ، ایجاد فرصت های شغلی جدید و ارتقای سطح اشتغال در کشور ، اجرای سیاست های توسعه منطقه ای و ایجاد قطب های اقتصادی و صنعتی میتواند در اوضاع اقتصادی کنونی راهگشای موثری در پیشبرد اهداف دولت داشته باشد.

امینی در پایان اظهار داشت: تعامل و همکاری مسئولان اجرایی در حوزه صنعت و تولید و ایجاد بستر برای سرمایه گذاری در منطقه میتواند فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شعار سال را تحقق ببخشد.

انتهای پیام/