اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » عنبران » نمین
کد خبر : 4142
جمعه - 27 خرداد 1401 - 22:31
بر اساس ارزیابی اداره کل صورت گرفت :

کسب رتبه دوم کشوری شهرستان نمین در پرسش مهر رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش نمین،بر اساس اعلام نتایج مرحله کشوری مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری در سالتحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ، عوامل اجرایی و دانش آموزان دبیرستان فاطمه الزهرا(س) عنبران شهرستان نمین با مدیریت این آموزشگاه خانم ولی نواز و معاونت پرورشی خانم شکری در رشته هنرهای آوایی گرایش سرود همگانی موفق به کسب رتبه دوم کشوری گردید.

در بخشی از پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین به مناسبت افتخارآفرینی همکاران و دانش آموزان در مسابقات پرسش مهر رئیس جمهور محترم با موضوع ایران قوی چه ویژگی هایی دارد؟ و نقش دانش آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست؟ آمده است ، این موفقیت نشان از لیاقت ، شایستگی ، هنرآفرینی و استعداد بالقوه معلمان و دانش آموزان خطه ادب پرور نمین می باشد که به خوبی در موقعیت ها و مسابقات ظهور و بروز می کند که لازم است صمیمانه ترین مراتب قدردانی و سپاس از زحمات این عزیزان بعمل آید.

گفتنی است در جریان مسابقات قرآن ، نماز و عترت فرهنگیان و دانش آموزان نیز همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیز شهرستان نمین با کسب رتبه های اول استانی و کشوری خوش درخشیدند.