اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » نمین
کد خبر : 4145
جمعه - 27 خرداد 1401 - 22:36
امام جمعه شهرستان نمین:

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان یکی از راهکارهای اصلی در جهت کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،امام جمعه شهرستان نمین طی بازدید از این اردوگاه ، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را یکی از راهکارهای اصلی در جهت کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانسته که امروز ضرورت توجه به این امر مهم بیش از پیش مشخص شده است که همگان در این خصوص مسئولیت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین اسدزاده افزود : آموزش و پرورش شهرستان نمین با اقدام خوب و موثر در ایجاد چنین فضای بانشاط و فرهنگی گام اصلی را برداشته است که امید است با استفاده بهینه از برنامه های پرورشی و تربیتی و آشنایی دانش آموزان با اهداف اردوها ، در تربیت نسل آماده ، آگاه ، وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و انقلابی موفق بوده باشد.

در این بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین با ارائه گزارش از روند اجرای برنامه های متنوعی فرهنگی ، پرورشی و اردویی ، وجود زیرساخت ها ، فضای دلپذیر و کم نظیر و برگزاری برنامه های محتوایی و اثرگذار را از ویژگی های برجسته و ممتاز این اردوگاه برشمرد.

انوش جعفری خانقاه گفت : این اردوگاه با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان به صورت قراردادی به آموزش و پرورش واگذار شده است ، که ضرورت دارد نسبت به تمدید این قرارداد مساعدت گردد.

گفتنی است امام جمعه شهرستان نمین را در این بازدید سرهنگ زارعی فرمانده سپاه ناحیه نمین نیز همراهی می کردند.