آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » عنبران » نمین
کد خبر : 4180
یکشنبه - 5 تیر 1401 - 22:11
قاسم شاکر:

بنیاد نمین خرداد امسال در قالب طرح سپاس از ۵۴ خانواده شهید دیدار کرد

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران نمین، قاسم شاکر با بیان این مطلب اظهار کرد: این دیدارها با برنامه ریزی و هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نمین و با همراهی چندین گروه از مسئولان تمام ادارات شهرستان بمناسبت های مختلف در طول خردادماه سال ۱۴۰۱ انجام گرفته است.
وی عنوان کرد: در طول این مدت از  بیست و سه خانواده معظم شهید و سی و یک خانواده معزز جانباز در شهرهای نمین، آبی بیگلو، عنبران و روستاهای جید، میناآباد، اورنج، ساقصلو، سلوط، گرمه چشمه، آلادیزگه، دولت آباد، نوجه ده، آقبلاغ مصطفی خان، کله سر، ننه کران، دودران، خشکه سیل، یزن آباد، نیارق و علی بلاغی دیدار دیدار و تجلیل شد.
رئیس اداره بنیاد شهرستان نمین با قدردانی از ایثار خانواده های شهدا و جانبازان بیان کرد: خانواده معزز شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و مایه افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.
وی افزود: هشت سال دفاع مقدس، شروع حرکت و نقطه عطفی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بود که غیورمردان و رزمندگان ایثارگر با ایستادگی و ازخودگذشتگی این پیروزی را به منصه ظهور رساندند.
انتهای پیام./