آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » عنبران » نمین
کد خبر : 4209
یکشنبه - 12 تیر 1401 - 16:47
برگزاری آیین تکریم و معارفه رییس اداره بهزیستی شهرستان نمین

علی یعقوبی رئیس اداره بهزیستی نمین منصوب شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم و معارفه رییس اداره بهزیستی شهرستان نمین با حضور برخی از اعضای شورای معاونین در محل فرمانداری شهرستان نمین برگزار شد.

در بخشی از حکم آمده است: جناب آقای علی یعقوبی نظر به تعهد، تخصص، شایستگی و توانایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نمین تعیین و منصوب می شوید، با عنایت به سیاست ها و رویکردهای سازمانی مبتنی بر توسعه رفاه اجتماعی، توانمند سازی و خدمت رسانی پایدار و عزت مدار به آحاد جامعه هدف معزز، انتظار می رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای مدیریت بهینه امکانات و ظرفیت های موجود، سرمایه ها و منابع انسانی و بهره مندی از توان و همراهی تمامی کارشناسان و کارکنان توانمند و سخت کوش جهت نهادینه سازی تقویت و توسعه اخلاق و رفتارحرفه ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول عدالت محوری، قانون مداری، پاکدستی و فساد ستیزی اهتمام نمایید . توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله و خدمت به جمعیت هدف بهزیستی را ازخداوند متعال مسئلت دارم .

حامد رضایی علی کمر مدیرکل

🔸گفتنی است در این آیین از خدمات بشارت مهدوی رییس سابق بهزیستی شهرستان تکریم و علی یعقوبی به عنوان رییس جدید اداره بهزیستی شهرستان نمین معارفه شد.

انتهای پیام/