اخبار شهرستان نمین » تیتر روز
کد خبر : 4240
یکشنبه - 19 تیر 1401 - 18:26
امام جمعه شهرستان نمین:

وحدت و معنویت ۲ عامل عزت و سعادت است

به گزارشخبرنگار ویلکیج به نقل از مهر، حجت السلام عظیم اسدزاده صبح یکشنبه در خطبه‌های عید سعید قربان با اشاره به پیام امسال مقام معظم رهبری اظهار کرد: وحدت و معنویت ۲ عامل عزت و سعادت است کشورهای اسلامی همچون عربستان، یمن، سوریه و عراق وحدت و معنویت را ملاک قرار می‌داند کسی نمی‌توانست بین این کشورها تفرقه بیندازد.

وی با اشاره به اینکه روز عید قربان روز صله رحم است افزود: امروز روزی است که انسان‌هایی که با هم قطع رابطه کردند به دیدار همدیگر رفته آشتی کنند.

امام جمعه نمین با تاکید بر رعایت حق الناس افزود: خداوند خطاب به حجاج می‌گوید اعمال خود را از امروز شروع کنید تا به امروز هر گناهی داشتید به غیر حق الناس بخشیده شد.

وی با تاکید بر اهمیت امنیت کشور و خانواده‌ها تصریح کرد: امروز استکبار جهانی مقاومت و پایداری مسلمانان عالم بخصوص انسان‌های پاک را نشانه گرفته است.

حجت السلام عظیم اسدزاده خاطر نشان کرد: باید امنیت کشور را جدی بگیریم چرا که اگر امروز در جامعه علوم در حال پیشرفت است در سایه سار امنیت است.

وی با بیان اینکه در کشور کمبود نان و معیشت داریم افزود: کمبودها و مشکلات در تمام دنیا است از رسانه‌ها و فعالین شبکه‌های اجتماعی می‌خواهیم دروغ و شایعه پراکنی نکنند و فقط عیب‌ها را نببینند واقعیت‌ها را نیز مطرح کند.

انتهای پیام/