آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » عنبران » نمین
کد خبر : 4273
یکشنبه - 26 تیر 1401 - 20:46
در شهرستان نمین روی داد:

شروع طرح فعالیت های تابستانی سال ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین با بیان اینکه دشمن درصدد انحراف و ایجاد فتنه به منظور سیاه نمایی چهره نورانی اسلام و انقلاب است از دانش آموزان خواست با بصیرت تمام و با بازخوانی اندیشه های ناب امامین انقلاب خودشان را برای یک جهاد بزرگ آماده نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین احدی افزود : غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان یک امر ضروری و مبارکی است که آموزش و پرورش با ابتکار خوب خود با فعال سازی مساجد و اجرای ویژه برنامه ها در مصلی شهر ضمن آشنایی و انس جوانان با این اماکن ، موجب رشد فضایل اخلاقی ، دینی و علمی خواهد شد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز طی سخنانی استفاده بهینه از فرصت ها را یک کار هوشمندانه دانست که جوانان و نوجوانان با درک این موضوع خواهند توانست آینده درخشانی را برای خود رقم زنند.

انوش جعفری خانقاه گفت : بدون شک دشمنان قسم خورده این نظام در پی تسخیر ذهن و فکر شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت بوده که لازم است با مجهز نمودن خود به سلاح علم و ایمان و با تیزبینی و رصد تحرکات شیطانی استکبار جهانی ، نقشه های شوم آنان را خنثی نمایند.

در ادامه چندین برنامه از جمله شعر ، دکلمه و مولودخوانی توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت صورت گرفت.

گفتنی است نمایشگاهی از تولیدات و دست سازه های دانش آموزان نیز در مقابل مصلی شهر نمین برپا شده بود که با استقبال مسئولین و اهالی روبرو شده و مورد بازدید قرار گرفت.