اخبار شهرستان نمین » اقتصاد » تیتر روز » دین و اندیشه » عنبران
کد خبر : 4338
سه شنبه - 11 مرداد 1401 - 20:02
همزمان با سالروز صدور پیام رهبر معظم انقلاب به گروه های جهادی انجام گرفت؛

اردوی جهادی جهادگران حسینی در بخش عنبران+ عکس

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از سبلان ما ، همزمان با ۱۱ مرداد سالروز صدور پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به گروه های جهادیمیز خدمت جهادی توسط بسیج سازندگی استان اردبیل و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی به منظور پاسخگویی به مراجعه کنندگان  و رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق محروم در محل مسجد جامع عنبران برگزار شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در حاشیه بازدید از میز خدمت جهادی از مسئولین دستگاه های اجرایی خواست تا با همت مضاعف پا به میدان خدمت به مردم گذاشته و با ار و تلاش شبانه روزی ضمن رفع مشکلات مردم مناطق محروم با روایت جهاد  خود لاز طریق رسانه توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی به تبیین اهمیت روایت جهاد در برهه فعلی پرداخت و گفت: همین حضور مسئولین در جمع مردم حتی در حد مشاوره  و راهنمایی هم باشد برای مردم امید آفرین و برای دشمنان هراس اور است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) عقب ماندگی های ایجاد شده در دولت گذشته را یاداور شذ و گفت: در برهه فعلی که کشور درگیر مشکلات اقتصادی است، اهمیت کار جهادی چند برابر است   وبرای اینکه نگذاریم دشمنان از مشکلات اقتصادی موجود سوء استفاده کنند باید با ضمن حضور جهادی در بین مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم با روایت حضور و انعکاس فعالیت ها و خدمت رسانی به مردم بذر امید و نجات از وضعیت فعلی را در دل مردم ایجاد کنیم.

کاظم دبیر معاون استاندار اردبیل اردبیل نیز در حاشیه بازدید میز خدمت دستگاه های اجرایی ضمن حضور در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آنها اظهار امیدواری کرد، دولت فعلی علی رغم مشکلات موجود با تمام توان در کنار مردم بویژه مناطق محروم بوده و با رفع مشکلات موجود در راستای پیشرفت و بهبود وضعیت منطقه تلاش کند.

 

میز خدمت جهادی در راستای تکریم مردم مناطق کم برخوردار  و ارائه خدمت به عموم مردم به ویژه در مناطق محروم با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی در مسجد جامع عنبران برگزار شد.

انتهای پیام/