آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » عنبران » مجلس » نمین
کد خبر : 4344
جمعه - 14 مرداد 1401 - 12:18
مهندس بدری نماینده مجلس:

وزیرگردانی پاسخگویی به مطالبات مردم نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، مهندس بدری در نشست اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد شفاف سازی محوطه باستانی قره حسنلو اظهار داشت: متاسفانه با توجه به درخواست کتبی از مدیر کل مربوطه مبنی بر شفافیت موضوع محوطه باستانی قره حسنلو هنوز پاسخی از آن سازمان داده نشده است.
وی ادامه داد: میراث فرهنگی به عنوان متولی اصلی این موضوع باید به صورت جدی شفاف سازی نماید و اگر مشکلی وجود دارد باید با مردم و مسئولان در میان گذاشته شود.
بدری با اشاره به اینکه در این موضوع مهم نباید روزه سکوت گرفت افزود: با وزیر گردانی مشکلات و مطالبات مردم حل شدنی نیست و باید این موضوع به زودی برای مردم شفاف سازی شود.
وی در ادامه با اشاره به تامین آب مورد نیاز پتروشیمی نمین از سایر منابع بجز آب شرب اظهار داشت:در اینکه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه موجب رونق و کاهش بیکاری میباشد شکی نیست ولی در شرایط مناسب باید آب مورد نیاز این واحد صنعتی از جای دیگر بجز آب شرب نمین تامین شود.
مهندس بدری با انتقاد از کندی عملیات اجرایی تونل دوم حیران گفت: با توجه اینکه ۳۰ متر از حفاری این تونل باقیست و بعد از آن نوبت به کف برداری خواهد رسید احتمالا تا شهریور سال آینده و همزمان با هفته دولت به بهره برداری کامل برسد.
وی در مورد سد عنبران اظهار داشت: متاسفانه اعتبار اعلام شده از سوی وزیر و بدقولی وی هنوز تخصیص نیافته و امیدواریم تا آخر سال این پروزه نیز با پیگیری سایر نمایندگان به بهره برداری برسد.
بدری با اشاره به ضعف مدیریت در منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار داشت: جابجایی های متعد مدیران در مدیریت منطقه ویژه اقتصادی نمین باعث شده است که صنعتکاران این منطقه نیز گرفتار و سردرگم شوند که ما سعی داریم در آینده نزدیک با هلدینگ این مجموعه به بررسی مشکلات آن بپردازیم.

انتهای خبر/