اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » نمین
کد خبر : 4380
دوشنبه - 17 مرداد 1401 - 21:37
صدور پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین همزمان با روز خبرنگار:

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین به مناسبت روز خبرنگار

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، فرمانده سپاه نمین با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، آنان را افسران جهاد تبیین در تهاجم ترکیبی دشمن عنوان کرد.

در این پیام آمده است : تقارن گرامیداشت روز خبرنگار با سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) و روز عاشورا، بیانگر رسالت تعیین کننده اصحاب رسانه در مقابل جنگ شناختی و تهاجم ترکیبی دشمنان است.

امروز که در جنگ تمام عیار امپراتوری رسانه‌ای دنیا قرار داریم، خبرنگاران کشورمان باید با تاسی از حرکت روشنگرانه حضرت زینب(س) نسبت به تبیین دستاوردها و موفقیت‌های نظام در عرصه های مختلف بپردازند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نمین باید صدای رسای مردم بوده و دالان ارتباطی بین آنان و مسئولان محلی و شهرستانی باشند تا ضمن رصد مسایل و مشکلات پیش رو، نسبت به مرتفع نمودن آنها اقدام گردد.

سرهنگ پاسدار صالح زارعی در پایان این پیام ضمن تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید عرصه خبر و رسانه به ویژه شهید والامقام محمود صارمی و گرامیداشت فرخنده روز خبرنگار به آحاد خبرنگاران و اصحاب رسانه، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران شهرستان نمین تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/