اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » نمین
کد خبر : 4443
چهارشنبه - 16 شهریور 1401 - 18:51
امام جمعه شهرستان نمین:

تکلیف بزرگی برای انتقال فرهنگ ایستادگی، مقاومت و شهادت طلبی و ادامه راه شهدا داریم

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از  ایثار از استان « اردبیل»، در مراسم بدرقه دانش آموزان به سرزمین نور در منطقه غرب کشور  ۱۶ شهریور ماه حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه شهرستان نمین اظهار کرد: تکلیف بزرگی برای انتقال فرهنگ ایستادگی، مقاومت و شهادت طلبی و ادامه راه شهدا داریم.
وی با بیان اینکه مهمترین راه مقابله با این هجمه های دشمنان ادامه دادن راه شهداست، تصریح کرد: دشمن در این برهه از زمان اعتقادات و اندیشه های ما را مورد حمله قرار داده است تا نوجوانان و جوانان ما را از مسیر اسلام و اندیشه های اسلامی خارج کند.
در ادامه مراسم، سرهنگ زارعی فرمانده سپاه شهرستان نمین نیز به به تشریح اهداف اردوهای راهیان نور پرداخت و به اهمیت برگزاری این اردوها را تاکید کرد.
وی اعزام راهیان نور را کاربردی ترین روش انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نوجوان و جوان و تداعی کننده اعزام رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست که با همین شور و شعف به جبهه های نبرد اعزام می شدند.
زارعی برگزاری اردوهای راهیان نور و استقبال پرشور دانش آموزان را نشانه وجود روحیه انقلابی و علاقه آنها به شهدای عزیزمان دانست.
دانش آموزان مسافر بعد از زیارت قبور مطهر شهدای گمنام با بدرقه امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و روسای ادارات آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران عازم این سفر معنوی در جبهه های غرب کشور شدند.
انتهای پیام./