آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » عنبران » نمین
کد خبر : 4459
یکشنبه - 27 شهریور 1401 - 21:32
در جلسه شورای اداری شهرستان نمین عنوان شد :

آمادگی کامل مدارس شهرستان نمین برای بازگشایی مطلوب در سالتحصیلی جدید

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین در جلسه شورای اداری از فعالیت ها ، اقدامات و موفقیت ها و توفیقات کم نظیر آموزش و پرورش در تمامی ابعاد و زمینه ها تقدیر نمود.

مهندس طیب امینی گفت : استماع گزارشات و بررسی های میدانی حاکی از وجود شرایط کاملاً مطلوب جهت بازگشایی بانشاط ، متفاوت و موثر در سطح مدارس شهرستان می باشد که امید است با همت همه مدیران و معلمان و همکاری خوب اولیاء و دانش آموزان و پشتیبانی همه ادارات شاهد دستگاه تعلیم و تربیتایده آل و متحول باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین طی سخنانی در شورای اداری شهرستان به تشریح فعالیت ها و عملکرد آموزش و پرورش در جریان پروژه مهر ۱۴۰۱ پرداخت و از تلاش های مجاهدانه ، دلسوزانه ، مخلصانه و انقلابی مدیران و کارکنان تمجید نمود.

انوش جعفری خانقاه افزود : پس از دو سال وقفه و تعطیلی ، مهر متفاوتی را تجربه خواهیم نمود و این مهر که با یاد و نام وجود اقدس نبی اکرم اسلام(ص) و سلاله های پاکشان عجین گشته با مدیریت ۲۸ مدرسه به شیوه تمام ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین نویدبخش سالتحصیلی موفق و سرشار از تحولات مطلوب می باشد.

مدیر اداره از اعزام کاروان تجهیزاتی با شعار مهر نبوی و علوی در دولت مردمی و انقلابی در چند روز آینده خبر داد که به منظور تجهیز مدارس خصوصاً هنرستان ها خواهد بود.

انتهای پیام/