اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » دین و اندیشه » فرهنگ و هنر » نمین
کد خبر : 4629
پنجشنبه - 5 آبان 1401 - 06:16
نماینده ولی فقیه در استان :

اقدام آموزش و پرورش نمین در ایجاد مدارس تحولی مبارک است

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان نمین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه اقدام آموزش و پرورش شهرستان نمین در ایجاد مدارس تحولی بر اساس سند تحول بنیادین مبارک و ستودنی است ، رشد ،توسعه و محور پیشرفت را در علم و تربیت دانست.

آیت الله سیدحسن عاملی افزود: برای داشتن تعلیم و تربیت قوی و موثر بایستی سه بنیه اصلی مورد توجه قرار گیرد که این سه بنیه عبارتند از بنیه علمی ،بنیه تربیتی و بنیه بصیرتی و سیاسی که توفیق در این سه محور خواهد توانست در ایجاد آموزش و پرورش متحول ، مترقی و متفاوت نقش آفرین باشد.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به یادگیری علوم ، فنون و مهارت آموزشی اشاره و عبور از وضعیت آموزش فعلی و رسیدن به نقطه مطلوب را در سایه برنامه ریزی ، تهیه نقشه راه ، ایجاد کلاس های کنکور و همت مضاعف با مدیریت انقلابی و جهادی عنوان کرد.

در این دیدار که کلام الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین طی سخنانی با تقدیر از عنایت ویژه نماینده ولی فقیه در استان به مسائل علمی و تربیتی به ارایه گزارش از اقدامات صورت گرفته شده در عرصه های مختلف پرداخت.

انوش جعفری خانقاه گفت :نفوذ به دل همکار و مدیریت دل ها اولویت اول برنامه تحولانه آموزش و پرورش شهرستان نمین است که در همه برنامه ها و محور ها به عنوان اصل شاخص و ثابت مورد توجه قرار گرفته است به طوری که توانسته ایم رضایت این عزیزان، اولیا و دانش آموزان را فراهم نماییم.

جعفری خانقاه با برشمردن توفیقات آموزش و پرورش نظیر رتبه اول شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد، اعاده امتیازات به شهرستان ، اجرای پایلوت کشوری مدارس عاری از پوسیدگی دندان، ایجاد مرکز آموزش -رفاهی ویژه فرهنگیان، احداث و افتتاح بیش از ۲۸ ساختمان، قبولی در دانشگاه فرهنگیان ، ارتقاء رتبه کنکور از ۱۱ به ۵ استان و چندین موفقیت دیگر اشاره و کل این موفقیت ها را مرهون عنایت خداوند منان ، توسل به ائمه هدی و امنیت موجود به برکت خون شهداء و منویات امامین انقلاب و تلاش های مجاهدانه کلیه عوامل صف و ستاد عنوان کرد.

در این جلسه رامین دانشور ، مشاور مدیرکل در سند تحول بنیادین به بیان اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در جریان آموزش و هدایت مدیران مدارس شهرستان نمین پرداخت که در صورت خروجی موفق آمیز به سایر مدارس استان تسری پیدا خواهد کرد.

گفتنی است ۲۸ مدرسه شهرستان نمین بر اساس معیار ها ، برنامه ها و شاخص های سند تحول بنیادین در سال تحصیلی  جدید شروع به فعالیت نموده اند و در این جلسه چندین مدیر و مربی پرورشی به بیان دیدگاه ها و نظرات خویش پرداختند.

انتهای پیام/