آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » دین و اندیشه » عنبران » نمین
کد خبر : 4638
دوشنبه - 9 آبان 1401 - 14:28
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی:

دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه شهرستان نمین

به گزارش خبرنگار ویلکیج، امام جمعه شهرستان با بیان اینکه بصیرت نوجوانان و جوانان به عنوان تیری زهرآگین بر قلب دشمنان وارد شده است ، شهید حسین فهمیده را الگوی عملی و عینی برای یک جوان مومن و انقلابی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده افزود: حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز نشان داد دشمن تا چه اندازه وقیحانه و ددمنشانه عمل می کند و این تصویر دموکراسی و حقوق غرب و استکبار جهانی است که ایران اسلامی به عنوان کشور مستقل به برکت خون شهداء و اهداف شوم آمریکا و ایادی آن شیطان بزرگ را رسوا شمرده است.

در ادامه انوش جعفری خانقاه: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین ، دانش آموزان بسیجی را متشکل از نیروهای مومن ، متدین ، ولایی و متعهد دانست که با بصیرت و بینش سیاسی ، اسلامی خودشان توانسته اند روح تازه ای را در فضای مدارس ایجاد نمایند که امید بخش آینده درخشان برای انقلاب اسلامی هستند.

در این جلسه سرهنگ صالح زارعی فرمانده سپاه ناحیه نمین با اشاره به اینکه تعداد ۳ نفر از دانش آموزان در حوادثات اخیر به شهادت رسیده اند که این حضور و حماسه بی بدیل دانش آموزان در خنثی نمودن فتنه های دشمنان و مزدوران نشان داد که جوانان ایرانی تا آخرین قطره ی خون در راه دفاع از ارزش های اسلامی و اهداف عالیه انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

گفتنی است در این جلسه از دانش آموزان بسیجی برتر در زمینه قرآن ، نماز ، عترت و ورزشی تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است دانش آموزان با حضور در مزار شهداء والا مقام گمنام نمین، با آرمان های والای این عزیزان و منویات امامین انقلاب تجدید بیعت نمودند.

انتهای پیام/