آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » دین و اندیشه
کد خبر : 4771
شنبه - 24 دی 1401 - 14:25
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

تاسی از رفتار عملی حضرت فاطمه زهرا (س) باعث افزایش منزلت بانوان می‌شود

به گزارش خبرنگار ویلکبج به نقل از شبستان، مصطفی آمون عصر گذشته (۲۳ دی ماه) در ویژه برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر و زن کانون فرهنگی هنری انتظار شهر آبی بیگلو شهرستان نمین با اشاره به جایگاه زن در اسلام و جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، علمی و … می درخشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان و دختران هستند و تاسی از رفتار عملی آن حضرت قطعاً باعث موفقیت و افزایش منزلت بانوان خواهد بود.

آمون با اشاره به فعالیت های بانوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، افزود: وجود کانون های خواهران و فعالیت قابل توجه بانوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل لزوم توجه به فعالیت فرهنگی خواهران و حمایت از این فعالیت ها را افزایش می دهد.

وی به نقش بانوان در مدیریت خانواده اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به نقش و اهمیت خانواده در جامعه، دشمن در صدد آسیب رساندن به بنیان خانواده است و از این ‌رو بانوان نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارند.

اجرای گروه سرود، تجلیل از دختران برتر کانونی، تجلیل از مادران و معارفه مدیر جدید کانون فرهنگی هنری انتظار شهر آبی بیگلو از جمله بخش های این برنامه معنوی بود.

پایان پیام/