آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » عنبران » فرهنگ و هنر » نمین
کد خبر : 4809
دوشنبه - 3 بهمن 1401 - 14:36
در آستانه ایام الله مبارک دهه فجر:

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین برگزار شد +عکس

به گزارش خبرنگار ویلکیج، حجت الاسلام اسدزاده، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان نمین در یکصد و پنجاه و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی در آستانه دهه مبارک فجـــر این شهرستان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، لزوم همکاری و تعامل مسئولین دستگاه های اجرایی در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های گرامیداشت این ایام را مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام اسدزاده، به اهمیت برنامه ریزی صحیح جهت گرامی داشت ایام الله دهه فجر اشاره و بیان داشت: کیفیت برنامه ها باید به گونه ای باشد که نسل های جوان امروزی با این انقلاب و نحوه شکل گیری آن آشنا شوند..

طیب امینی  فرماندار شهرستان نمین، با تاکید بر لزوم فضاسازی ادارات، ارگان ها در سطح شهرستان متناسب با ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، ارائه گزارش عملکرد از سوی مسئولین دستگاه ها به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی و ارائه خدمات نظام به مردم و … از جمله مواردی است که باید مدنظر مسئولین قرار گیرد.

امینی، برگزاری جشن های انقلاب، عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی را از برنامه های گرامی داشت ایام االله دهه فجر عنوان کرد.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین گفت، محافل انس با قرآن، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری رژه موتوری در روز ورود امام (رحمه الله تعالی علیه) به میهن اسلامی را از دیگر برنامه های این ایام دانست.

وی در ادامه افزود : از بخشداری ها ، دهیاری ها ، فرماندهان پایگاه ها و شورای اسلامی شهرستان انتظار داریم که در ایام دهه فجر فعال و پای کار باشند تا برنامه های این دهه به طور کامل و بی نقص برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمین ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای کمیته و  تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید به صورت مردمی برگزار شود ، برگزاری هر چه باشکوهتر این برنامه‌ها مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین، تصریح کرد: عناصر ضد انقلاب در این روزها که جو عمومی مردم را متشنج کرده اند اقدامات ایران جهت منحرف کردن جوانان انجام داده و در بستر فضای مجازی و رسانه ای سعی در تشویش افکار عمومی دارند.

بالار خاطرنشان کرد : وظیفه ما یادآوری و زنده نگه داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال اخیر است.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضا به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند و در پایان درباره مناسبت‌های ملی و مذهبی بهمن ماه تصمیم گیری و برنامه ریزی‌های لازم انجام شد.

انتهای پیام/