آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » عنبران » نمین
کد خبر : 4824
سه شنبه - 4 بهمن 1401 - 23:14
همزمان با روز ملی هوای پاک:

مراسم روز هوای پاک در شهرستان نمین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ویلکیج، محرم یوسفی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نمین، در مراسمی که روز پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱، به مناسبت گرامی داشت روز هوای پاک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین برگزار شد، با پرداختن به ضرورت حفظ محیط زیست، گفت:در مورد اهمیت داشتن هوای پاک و نقش انسان در حفظ و نگهداری از محیط زیست، برای حاضران صحبت کرده و از همکاران زحمت‌کش اداره محیط زیست شهرستان، بابت تلاش‌های شبانه روزی در راستای حفاظت و سالم سازی محیط زیست شهرستان، سپاس‌گزاری کرد.

وی در ادامه‌ی سخنان خود، نقش کانون و تلاش مریبان مرکز را در نهادینه کردن فرهنگ مراقبت از محیط زندگی را سازنده دانسته و از حضور پرشور اعضا در این ویژه برنامه تشکر و قدردانی کرد.

اکبر قنبری، رییس اداره‌ی محیط زیست شهرستان نیز، ضمن گرامی‌داشت روز هوای پاک، برای اعضا در مورد داشتن هوای پاک و بدون آلاینده‌ها و چگونگی نگه‌داری و حفاظت از محیط زیست با انجام کارهایی از جمله کاشتن درخت، تفکیک زباله‌های تر و خشک، استفاده از دوچرخه و وسایل عمومی به جای وسایل نقلیه‌ی شخصی صحبت کرد.

شایان ذکر است، در ادامه، مسابقه‌ی نقاشی با شعار «باهم به سوی هوای پاک» برگزار شد که در پایان، آثار اعضا به صورت نمایشگاهی چیده شد و با اهدای یادبود به همه‌ی شرکت کنندگان، از سه اثر برگزیده تجلیل شد.

انتهای پیام/