آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » اقتصاد » عنبران » نمین
کد خبر : 4842
جمعه - 7 بهمن 1401 - 00:08
فرماندار شهرستان نمین:

توسعه اشتغال در شهرستان نمین نیازمند تفکر جهادی است

به گزارش خبرنگار ویلکیج،در این جلسه طیب امینی فرماندار نمین پس از ارائه گزارش عملکرد توسط رؤسای ادارات و بانک‌های عامل و استماع گزارش تفصیلی مجری بنیاد برکت شهرستان نمین در باب تسهیلات ارائه شده در سال‌جاری، ضمن تقدیر از تلاش های مجری بنیاد برکت و برخی بانک‌های عامل در امر پرداخت تسهیلات اشتغال ، خواستار توجه جدی مدیران برخی بانک‌ها نسبت به انجام تکالیف قانونی خود شد و بر تشکیل جلسات کارگروه اشتغال بصورت هفتگی تا تحقق کامل اهداف و برنامه ها حوزه اشتغال در راستای سیاست‌های دولت تاکید نمود.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نمین در این جلسه بر موضوع سیاست‌ها و اولویت های دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرایی شدن سند توسعه اشتغال شهرستان نیز تاکید کرد و از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواستار تهیه برنامه و اولویت‌های اشتغال و ارائه آن در جلسه بعدی گردید.

فرماندار نمین با بیان اینکه در ایجاد اشتغال و ارایه تسهیلات می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم گفت: برای این هدف باید تفکر جهادی و عملی داشته باشییم که مستلزم همکاری همه جانبه ادارات و بانک هاست.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اظهار داشت: متاسفانه برخی بانک‌ها نسبت به پرداخت وام ها سهل‌انگاری می‌کنند که لازم است مشکلات مردم را بیشتر درک کرده و نسبت به رفع گرفتاری آنها همکاری کنند.

امینی افزود: نباید با اشاره به تبصره و قوانین مختلف مردم را ناامید کنیم بلکه سعی کنیم با آرامش به آن ها کمک کنیم. او همچنین از ادارات خواست تا بعد از معرفی به بانک ها فرایند را پیگیری کند تا مشخص شود چه بخشی از تسهیلات پرداخت می شود.

فرماندار نمین همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اعتراضات منطقی مردمی گفت: حل مشکلات ارباب رجوع اگر با توجه به موانع قانونی امکان پذیر نیست حداقل گشاده رو باشیم. او مردم را مستحق بالا ترین خدمات دانست و به مدیران توصیه کرد: مدیران سعه صدر و پاسخگو باشند.

انتهای پیام/