اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » عنبران
کد خبر : 4850
جمعه - 7 بهمن 1401 - 20:37
امام جمعه اهل سنت عنبران:

سپاه با قدرت در مقابل برخی اهداف شوم غرب ایستاده است

سید یاور مرادی، امام جمعه شهر عنبران در گفتگو باخبرنگار ویلکیج ، به اقدام دشمنان اسلام در خصوص تحریم سپاه واکنش نشان داد و گفت: سپاه تنها نیرویی است که در مقابل غرب برای رسیدن به برخی از اهداف شوم آنها در منطقه ایستاده است به همین خاطر غرب تلاش کرد با کمک پارلمان اروپا سپاه پاسداران را در لیست تحریم‌های جدید علیه ایران قرار دهد تا با این اقدام مذبوحانه خود در ظاهر بتواند مانع پیشرفت سپاه در برقراری صلح و امنیت در منطقه شود.

وی به علت ناکامی این اقدام در شورای اروپا نیز اشاره کرد و گفت: شورای اروپا در تصویب این پیشنهاد مردد بود چراکه از قدرت و تسلط سپاه در منطقه با خبر است و می‌داند که مردم ایران پشتیبان سپاه پاسداران هستند و این مجموعه در واقع برگزفته از متن مردم است و نیروی مردمی محسوب می شود.

مرادی به تصورات و نقشه‌های دشمنان درباره این اقدام اشاره کرد و گفت:  سپاه از نظر آنها در سایر کشورها نیز برای خود نیرو و حمایت کننده دارد بنابراین با احتیاط پیش می‌روند و می‌دانند.

امام جمعه شهر عنبران گفت: دشمنان فکر می کنند اگر سپاه را محدود کنند می توانند جمهوری اسلامی ایران را کنترل کنند به همین خاطر درصدد هستند با انحراف اتهامات به سمت سپاه از خدمات آنها به عموم مردم کاسته و از این طریق محبوبیت سپاه در منطقه نیز کم رنگ شود.

وی به پاسخ ملت ایران در این‌خصوص اشاره کرد و گفت: سپاه به تمام منافع غرب در خاورمیانه اشرافیت دارد از این رو دشمنان نمی توانند دست از پا خطا کنند.

مرادی سخنان سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران در مانور اخیر در مرز آذربایجان را یادآور شد و گفت: اقدامات سپاه برای تأمین امنیت و صلح در منطقه است

وی در پایان سخنان خود به مکتب سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران بر خلاف سایر نیروهای نظامی در جهان محل پرورش انسان های فرهیخته و مدیر و مدبری چون قاسم سلیمانی است که باعث ایجاد سپاه قوی و نیرومند شده است و ترس غرب بیشتر از نیروهای زبده ای است که در سپاه پاسداران پرورش یافته اند.

 

انتهای پیام/