اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » نمین
کد خبر : 4860
یکشنبه - 9 بهمن 1401 - 21:17
برگزاری معارفه سیداحمد موسوی به عنوان شهردار نمین

مشکلات با وحدت برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از خبرگزاری فارس ، معارفه سیداحمد موسوی ننه کران به عنوان شهردار نمین با حضور امام جمعه، فرماندار، مسؤولان ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل و جمعی از شهروندان نمینی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه نمین در این مراسم با بیان اینکه تودیع و معارفه در هر مقام و جایگاه مدیریتی وجود دارد، اظهار کرد: تنها چیزی که از جایگاه مدیریتی فرد باقی می‌ماند عملکرد و خدمتی است که برای رضای خدا و مردم انجام شده است.

وی با تقدیر از زحمات شهردار سابق نمین و دوران سرپرستی سیداحمد موسوی بیان کرد: شهردار محترم در زمان سرپرستی توانستند با برنامه‌ریزی مناسب و کار جمعی، زمینه‌ساز تحولات مثبت در شهر نمین باشند.

امام جمعه نمین تصریح کرد:کار شهرداری به گونه‌ای است که هر لحظه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و هیچ سازمانی همچون شهرداری اینگونه نیست.

مشکلات با تدبیر، وحدت، انسجام و یکدلی برطرف می‌شود

رحیم لاهوتی‌فر، معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل نیز در این آیین گفت: در برنامه ریزی شهری، مشکلات با تدبیر، وحدت، انسجام و یکدلی برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه شهردار منتخب، شناخت کافی از شهر و مجموعه شهرداری دارد؛ قانونمداری، داشتن روحیه مشارکت پذیری، تعامل با نمایندگان مردم، امام جمعه، فرماندار و کلیه دستگاه‌ها، ایجاد تعادل بین هزینه و درآمد، پاسخگویی شفاف به مردم، جسارت، مدافع منافع شهر و پیگیری در جهت جذب منابع جدید را از ویژگی‌های برجسته شهردار برشمرد و برای وی آرزوی موفقیت در مسند مدیریتی جدید نمود.

خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کارها باشد

عبادالله جعفری، رئیس شورای اسلامی شهر نمین هم ضمن تبریک به شهردار جدید نمین بیان کرد: شورای شهر سوگند یاد کرده که در جهت مواضع و مصالح عمومی مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و لذا توقع اعضای شورای شهر از شهردار جدید، خدمت صادقانه به مردم است.

وی افزود: شهرداری نمین تنها درآمد و منابعی که دارد همان عوارضی است که از مردم می‌گیرد که باید در خدمت به مردم و وظایف ذاتی شهرداری استفاده شود.

رییس شواری اسلامی شهر نمین تصریح کرد: تمامی مصوبات شورای شهر برای حل مشکلات شهر و مردم است و به همین خاطر شورای شهر عهد اخوت با هیچ شهرداری نبسته است و هر جایی که مشخص شود که شهرداری از چارچوب قانون فراتر رفته، قانونی رفتار خواهد کرد.

برای ارتقاء کیفیت زندگی شهری تلاش خواهیم کرد

سیداحمد موسوی، شهردار نمین نیز ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای شهر در سپردن مسئولیت شهرداری به وی، تعامل اعضای شورای شهر با شهرداری را رمز موفقیت خود در دوران سرپرستی شهرداری عنوان کرد.

وی تعامل با شهروندان، استفاده از ایده‌ها و خلاقیت‌های نخبگان محلی و اخذ بهترین تصمیمات در کمترین زمان را از اصول موفقیت و پیشرفت شهرها در عصر کنونی دانست.

موسوی بیان داشت: تلاش خواهم کرد تا ضمن ارتقاء کیفیت زندگی شهری شهروندان، زمینه لازم جهت ورود شهر نمین به عرصه رقابت با سایر شهرهای همتراز فراهم شود.

وی تلاش در پیگیری و حل مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و شهری را از اهداف خود برشمرد و ادامه داد: ورود به حاشیه‌ها را اخلاقی نمی‌دانم و با اصرار بر عدم دخالت‌های سیاسی در مدیریت شهری و جلوگیری از ورود مجموعه شهرداری به چالش‌ها، حداکثر وقت خود را جهت ارائه خدمت به مردم خواهیم گذاشت.

شهردار نمین تصریح کرد: در هفته های گذشته و بحران برف و سرما شاهد اقدامات جهادی همکاران بودیم که با چه تلاشی شرایط مناسب را برای شهر و شهروندان ایجاد کردند تا کوچکترین مشکلی در عبور و مرور و ترددشان ایجاد نشود.

 

برگزاری معارفه سیداحمد موسوی به عنوان شهردار نمین/ مشکلات با وحدت برطرف می‌شود

پایان پیام/