تیتر اصلی » دسته‌بندی نشده
کد خبر : 4925
شنبه - 6 اسفند 1401 - 22:09
به مناسبت روز جانباز؛

مسئولان نمین از جانبازان گرانقدر تجلیل کردند

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از  ایثار از : به مناسبت میلاد علمدار رشید کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت روز جانباز، مراسمی با حضور اهالی، امام جمعه، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین و جامعه ایثارگری روز جمعه پنجم اسفندماه در مسجد عباسیه شهر نمین برگزار شد.
حجت‌الاسلام اسدزاده امام جمعه شهرستان نمین طی سخنانی ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به همه جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس تبریک گفته و آرزوی صحت و سلامت برای این عزیزان ایثارگر کرد و گفت: شما جانبازان و ایثارگران سرمایه‌های گران‌سنگ این انقلاب و نظام هستید، چرا که شما در این راه هزینه داده‌اید.
وی افزود: مبادا سختی‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، خللی در هدف و راهی که انتخاب کرده‌ایم و برای آن جانفشانی‌ها کرده‌ایم، ایجاد کند .
امام جمعه شهرستان نمین معرفت و بینش عمیق دینی، شجاعت، غیرت و ثبات قدم در ایمان را از جمله صفات بارز حضرت عباس (ع) و مهم‌ترین صفت ایشان را بصیرت خوانده و افزود: شما رزمندگان و جانبازان بایستی با تأسی از سیره آن حضرت، اطاعت از ولایت را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.
وی ادامه داد: من وظیفه دارم از زحمات و تلاش شما ایثارگران در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تشکر و قدردانی کرده و تلاش کنم تا نهایت حسن استفاده را از تفکر، اراده و بینش شما داشته باشم.
در خاتمه مراسم، توسط مسئولین حاضر در مراسم از جانبازان گرانقدر تجلیل و تکریم به عمل آمد.
انتهای پیام./