اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » نمین
کد خبر : 4974
یکشنبه - 14 اسفند 1401 - 13:49
با حضور رئیس کل دادگستری استان

تداوم حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری مشروع و قانونی در شهرستان نمین

به گزارش خبرنگار ویلکیج، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این جلسه ضمن تشریح اهمیت حمایت از سرمایه گذاری بر لزوم هماهنگی و همکاری همه مسئولان استانی در جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان تأکید نمود.
سپس یوسف خدادادی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان با اشاره به سیاست های کلی نظام و ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت قاطع از سرمایه گذاری مشروع و قانونی اظهار داشت: در راستای حمایت از سرمایه گذاری مستندات محکم قانونی وجود دارد که لازم است مورد توجه همه دست اندرکاران امر اقتصادی استان قرار گیرد.
وی افزود: در این خصوص قانون رفع موانع تولید، مبنای قانونی ستاد تسهیل و نیز بخشنامه رئیس محترم قوه قضائیه به صورت صریح و روشن بیانگر این مطلب است که هیچ مقامی حق ندارد ابزارآلات و ادوات واحد های تولیدی را توقیف نماید. لذا ضرورت دارد همه مسئولان برای تسریع در امر تولید و احیای واحد های تعطیلی در همکاری، تعامل و هم افزایی با یکدیگر، اهتمام جدی تری داشته باشند.
در این جلسه به مشکلات چند واحد تولیدی مطرح رسیدگی شده و دستورات لازم صادر گردید و با حضور رییس کل دادگستری استان، ساختمان جدید اداری دادگستری و پزشکی قانونی شهرستان نمین به بهره برداری رسید.