اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » عنبران
کد خبر : 4998
جمعه - 19 اسفند 1401 - 23:55
امام جمعه عنبران:

امنیت جامعه امروز ما مرهون مجهادت های سربازان گمنام امام زمان است+عکس

به گزارش خبرنگار ویلکیج، سید یاور مرادی امام جمعه اهل سنت عنبران، در خطبه‌های نماز جمعه عنبران با تبریک نیمه شعبان و روز سربازان گمنام، اظهار داشت:آرامش و امنیت امروز  جامعه ما در سایه تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دست آمده و امروز هیچ قدرتی نمیتواند این امنیت را خدشه دار کند.

وی با اشاره به تسریع تکمیل سدعنبران در یکسال گذشته توسط دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: عنبران به لحاظ شرایط اقلیمی و کمبود آب مشکلات زیادی را متحمل میشد که با ورود جدی استاندار و نمایندگان مجلس و همچنین پیگیری فرماندار شهرستان نمین بعد از ۱۳ سال پروژه در مراحل پایانی قرار گرفته و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود و مطمئنا منشا خیر و برکت برای منطقه خواهد بود.

سید یاور مرادی همچنین  ضمن تبریک سالروز تأسیس کانون های مساجد گفت : کانونهای فرهنگی هنری مساجد یکی از راه های مناسب برای جذب جوانان به سوی مسجد و مشارکت آنها در برنامه های فرهنگی و اجتماعی میباشد.

همچنین با حضور امام جمعه عنبران به همراه معاونت کانون فرهنگی هنری مساجد استان ،فرماندار و بخشدار عنبران از کانون های براداران و خواهران شهر عنبران بازدید شد و از مربیان و قاریان برتر قرانی تجلیل به عمل آمد.

عکس و خبر : عادل برزگر

انتهای پیام/