آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » عنبران » نمین
کد خبر : 5067
سه شنبه - 15 فروردین 1402 - 16:19
فرماندار نمین

پروژه های راهسازی نمین تسریع می یابد

به گزارش خبرنگار ویلکیج، طیب امینی عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از پروژه‌های راهسازی در عنبران نمین اظهار کرد: برای احداث و اجرای این ۱۰ پروژه عمرانی در حوزه راهسازی ۲۸۰ میلیارد تومان منابع پیش‌بینی شده تا در سال‌جاری شاهد تکمیل و بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها در این حوزه باشیم.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته وحدت در سال گذشته شاهد کلنگ‌زنی تعریض محور نمین به جید و همچنین نمین به عنبران بودیم که با هدف ارتقای به راه اصلی، در حال انجام است.

فرماندار شهرستان نمین پیشرفت این پروژه را ۲۰ درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم با آغاز فصل کاری، پیمانکار پروژه با تلاشی مضاعف بتواند این مسیر را تعریض و نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام لازم را انجام دهد.

امینی افزود: در محور نمین به عنبران تعریض به طول ۱۱.۵ و در مسیر نمین به جید نیز به طول ۷.۵ متر انجام می‌شود تا شاهد کاهش تصادفات و تلفات در این مسیر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مدت ۱۸ ماه پیمانکار این پروژه سعی دارد تا طرح مورد نظر را به سرانجام رسانده و پروژه را تحویل بدهد.

امینی اضافه کرد: علاوه بر این پروژه، در سایر محورهای مواصلاتی شهرستان نمین به ویژه ایمن‌سازی ۱۵ روستای بخش حور و بخش‌های دیگر شهرستان نمین عملیات روکش آسفالت و زیرسازی در حال انجام است.

وی در مورد زیرگذر احداثی در ورودی نمین نیز بیان کرد: برای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده و امسال پیمانکار قول داده تا این طرح راهداری را نیز به بهره‌برداری برساند.

فرماندار شهرستان نمین ادامه داد: در مسیرهای روستایی «عنبران و دولت‌آباد» نیز طرح‌های راهسازی با قوت و قدرت در حال انجام است و امیدواریم راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امسال با جذب اعتبارات ملی بتوانند این پروژه‌ها را تکمیل و آنها را آماده بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/