آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » عنبران » نمین
کد خبر : 5260
پنجشنبه - 30 شهریور 1402 - 16:41
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین:

افتتاح پروژه های هفته دفاع مقدس با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در نمین

به گزارش خبرنگار ویلکیج، سرهنگ صالح زارعی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادوخاطره شهدای والامقام گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه رسالتی خطیر است که همگان باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

او بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل امروزی تاکید کرد و اظهارداشت: دفاع مقدس ایامی فراموش نشدنی است که با رشادت های رزمندگان تمام نقشه های دشمنان خنثی شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین افزود: در حال حاضر مسئولان باید با تلاش و روحیه جهادی در تحقق مطالبات مردم گام بردارند و در این راستا سهل انگاری و بهانه قابل قبول نیست .

سرهنگ زارعی امید آفرینی را در جامعه را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد وگفت: باید با اقدامات جهادی این امید آفرینی در جامعه ایجاد شود.

او تصریح کرد: سپاه در راستای محرومیت زدایی در شهرستان نمین گام بزرگی برداشته است و همزمان با دفاع مقدس پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان نمین افتتاح می شود.

فرماندار نمین هم گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس پروژه های مختلفی در شهرستان نمین با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان افتتاح می شود و بیش از ۶۰ عنوان برنامه در شهرستان هم اجرا می شود.

طیب امینی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: پروژه های افتتاحی هفته دفاع مقدس شهرستان نمین شامل آب رسانی به روستاها، افتتاح مدرسه، بهره برداری از راه ها و طرح هادی روستا است.

او از تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و غبارروبی مزار شهد و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و نشست های بصیرت افزایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نمین خبر داد.

فرماندار نمین بیان کرد: ما قدردان مردم شهرستان نمین هستیم و در خدمت به این مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و شان و جایگاه مردم نمین بسیار بالا است.

امینی با اشاره به اقدامات بسیار خوب در توسعه و عمران و آبادانی عنبران نمین گفت: سد عنبران ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همزمان با سفر رئیس جمهور این سد به بهره برداری می رسد که با افتتاح این سد گامی بزرگی در آب رسانی و کشاورزی منطقه برداشته می شود.