اخبار شهرستان نمین » دین و اندیشه » فرهنگ و هنر » ورزش
کد خبر : 781
چهارشنبه - 14 آبان 1399 - 23:48

از خانواده شهدای ورزشکار اهل تسنن در عنبران شهرستان نمین تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، با حضورسجاد انوشیروانی، سرهنگ مهدی زاده مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و مسئولین ورزشی، نظامی و انتظامی شهرستان نمین از خانواده شهدای ورزشکار اهل تسنن عنبران به مناسبت هفته وحدت تجلیل و قدردانی شد.
سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان این که شهدا و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، خطاب به خانواده های معزز شهیدان وحدود اسلامی و فرض اله اسودی گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
او ضمن تجلیل از تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی این خانواده مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم نموده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت‌گزاران و مسئولین نظام دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تأکید بر این که تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.
انوشیروانی امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

او با اشاره به این که در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم، بیان کرد: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.