ورزش
کد خبر : 892
پنجشنبه - 29 آبان 1399 - 15:46
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین

فعالیت ۳۰ هیات ورزشی و ۳ سازمان مردم نهاد

نخست، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین از فعالیت ۳۰ هیات ورزشی فعال و نیز ۳ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، عوض نخست؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین در جلسه شورای ورزش شهرستان نمین گفت: ۳۰ هیات ورزشی فعال و نیز ۳ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در این شهرستان فعالیت دارند.
او بیان کرد: ۱۲ مکان ورزشی در این شهرستان وجود دارد که این سالنها نیاز به تعمیر، تجهیز و بازسازی دارند.

نخست اظهار کرد: همچنین ۱۱ باشگاه خصوصی در رشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان نمین فعالیت دارند و ۵ باشگاه ورزشی دیگر هم در حال صدور پروانه مر باشد.
او تصریح کرد: پروژه های در دست احداث این شهرستان شامل پیست فندقلو ، سالن رزمی قهرمان یوسف صبری و زمین مینی چمن فوتبال است که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم این پروژه ها در سریع ترین زمان آماده و تحویل جامعه ورزش و جوانان منطقه شود.
در ادامه جلسه شورای ورزش شهرستان نمین، مژگان سلطانی، سرپرست معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: شهرستان نمین در حوزه بانوان یکی از فعالترین شهرستان ها است که در رشته های دو ومیدانی ، تکواندو ، و بدمینتون بسیار موفق عمل کرده است.
او تشریح کرد در حال حاضر ۹ هیات در حوزه در بانوان فعال است و نیاز است که شهرستانها در خصوص طرح سنجش قامتی بانوان روستا اقدامات لازم را انجام دهند.
شیرین زاده، سرپرست معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در شهرستان نمین در راستای تکمیل زمین چمن آبی بیگلو و پیست اسکی فندوقلو تخصیص داده شده است.
او افزود: امیدواریم با تکمیل پروژه های این شهرستان شاهد رشد و شکوفایی ورزش و کشف استعدادهای ورزشی شویم.
انتهای پیام/