تیتر اصلی » سیاست » یادداشت ها
کد خبر : 983
جمعه - 7 آذر 1399 - 22:22
ترور ناجوانمردانه داشمند هسته ای ایران

اقتدار هزینه دارد

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

 

سردمداران استکبار جهانی در قالب سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد دست به جنایتی زدند تا بتوانند جلوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بگیرند اما باید بدانند خون شهیدانی همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، شهید فخری زاده ، شهید احمدی روشن ، شهید علیمحمدی و شهید رضایی نژاد  دامن پر از ننگ آنها را خواهد گرفت و روزگار، در آینده نه چندان دور برای آنها تیره و تار خواهد شد.

نهضت امام حسین (ع) ثابت کرده است که نمی توان مردان خدا را از حافظه تاریخ زدود. دشمنان این مرز و بوم باید بدانند با این اقدامات مذبوهانه نمی توانند کاروان علم و دانش را از حرکت بالنده خویش بازدارند ، خون این شهیدان بوستان علم و معرفت را بارور خواهد نمود و مطمئن باشیدجامعه علمی و نخبگان ایران اسلامی راه این شهید را ادامه داده و اجازه نخواهند داد که با از دست دادن این دانشمند برجسته پرچمی که افراشته اند بر زمین بماند.

هم‌چنان که حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران (ره) فرمودند:« خداوند متعال را شکر که دشمنان اسلام را از گروه‌ها و اشخاص احمق قرار داده است، و خداوند را شکر که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی هر نقشه که کشیدند و هر توطئه که چیدند و … ملت فداکار را منسجم‌تر و پیوندها را مستحکم‌تر نمود.». دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بداند هم‌چنان‌که خداوند متعال وعده داده است: «ما نَنسَخ مِن آیهٍ اَو نُنسِها نَأتِ بِخَیرٍ مِنها اَو مِثلِها» (بقره آیه ۱۰۶) متخصصان متدین و متعهدی هم‌چون شهیدان علی‌محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد، احمدی روشن در این مکتب ناب تربیت و پرورش یافته‌اند و این نهضت بزرگ علمی تا فتح تمامی قله‌های علم به پیش خواهد رفت.

ضمن محکومیت این اقدام تروریستی توسط ایادی استکبار جهانی و عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان «عجل» ، نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده معزز شهدای دانشمند و بالاخص خانواده بزرگوار شهید مهندس محسن فخری زاده ، از خدای منان علو درجات این شهید عزیز را مسالت می‌کنیم و با روح بلند این شهدای جامعه دانشگاهی و علمی پیمان می‌بندیم که راه آنان را ادامه دهیم و اعلام می‌کنیم این ترورهای سازماندهی شده هیچ‌گونه خللی در عزم و اراده ما به‌وجود نیاورده بلکه شوق ما را تحت زعامت مقام عظمای ولایت تا پای جان در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی رحمه الله علیه در این عرصه بیش‌تر خواهد کرد. و در پایان از مجامع مدعی حقوق بشر و دیگر نهادهای ذی‌ربط سازمان ملل متحد خواستار اقدام جدی برای برخورد با عوامل این اقدامات هستیم.

والسلام علی من التبع الهدی