رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

سرمایه و هویت هر شهر در اقلیم خود باید بماند   امام جمعه شهرستان نمین امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج گفتند : باعث تاسف است که هویت و سرمایه شهر را به جایی دیگر منتقل میکنند درحالی که سرمایه هر شهر در خود شهر باید ماندگار باشد. حجت الاسلام یوسفی جابجایی اشیا […]

سرمایه و هویت هر شهر در اقلیم خود باید بماند

 

امام جمعه شهرستان نمین امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج گفتند : باعث تاسف است که هویت و سرمایه شهر را به جایی دیگر منتقل میکنند درحالی که سرمایه هر شهر در خود شهر باید ماندگار باشد.

حجت الاسلام یوسفی جابجایی اشیا تاریخی از موزه نمین را حتی برای حفظ امنیت و نبود بازدید کننده بی مورد دانسته و افزودند: مگر در این چند سال شهرستان نمین از لحاظ حفاظت موزه مشکلی داشته است و یا اینکه در این یکسال که با ویروس منحوس کرونا درگیر هستیم اتفاق خاصی افتاده بود که باید این اشیا و آثار باستانی را منتقل میکردند.

ایشان این عمل را توهین به جامعه افکار عمومی و مردم فهیم  شهرستان نمین قلمداد کردند و عنوان داشتند : مسئولان ارشد شهرستان و همچنین مسئولان استانی باید برای چنین موضوع مهمی در جریان میبودند و در حضور شورای فرهنگی شهرستان این موارد مورد تایید مورد قرار میگرفت.

امام جمعه شهرستان نمین در ادامه و در نماز ظهر در مسجد جامع شهر نمین با مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان نمین نشستی داشته اند که طی آن مقرر گریده ابتدا تمامی اشیا و آثار تاریخی با صورت جلسه رسمی به اطلاع عموم رسانده شود واینکه  بعد از پایان کرونا آثار دوباره به موزه نمین بازگردانده شود.

اخبار مرتبط

نظرات