رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

عدم روشنایی مناسب معابر در شب

آبی بیگلو ، شهر خاموش

متاسفانه در بعضی موارد مکان هایی در شهر دیده می شود که حتی از ابتدایی ترین و ضروری ترین امکانات شهری نیز برخوردار نیست.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج : خیابان ها و کوچه های شهر آبی بیگلو شبها باید با استفاده از تیر چراغ های برق روشن شوند، چرا که تاریکی خیابان های شهر سبب بروز حوادث و مشکلات خطرناکی در رانندگی به وجود می آورد.

برق امروزه به یکی از نیازهای اولیه زندگی بشر تبدیل شده است، به طوری که زندگی کردن بدون آن برای انسانها غیر ممکن است.

بلوار های اصلی شهر  به دلیل خاموش بودن چراغها سبب بروز مشکلات رفت و آمد مردم شده است. و عدم نور کافی باعث میشود مشکل دیگر شهرداری بروز پیدا کند و آن چاله هایی است به عمق یک متر که هر راننده ای را در شب نزدیک به دو میلیون تومان با نرخ روز بلبرینگ چرخ جلوی حداقل ترین خودروی کشور یعنی پراید مواجه میکند.

اهالی و  اشخاصی که عبور و مرور میکنند در سایر معابر و بلوار های فرعی نیز خاموشی مطلق را تحمل میکنند که این مشکل در ۹ ماه از سال که این منطقه را مه میگیرد دوچندان میکند.

این تاریکی برای وسایل نقلیه بسیار خطرناک است امیدواریم قبل از اینکه حادثه جبران ناپذیری رخ دهد مسئولین به فکر رفع این تاریکی شوند.

متاسفانه در بعضی موارد مکان هایی در شهر دیده می شود که حتی از ابتدایی ترین و ضروری ترین امکانات شهری نیز برخوردار نیست.

 

رانندگان معترضین اصلی این تاریکی هستند که تشخیص انسانها و دیگر اشیاء برای آنها سخت است و خاستار رسیدگی مسئولین نسبت به این معضل هستند.

نادر آزادی شهردار آبی بیگلو در مصاحبه خود با پایگاه خبری ویلکیج این مشکل را عدم تخصیص اعتبار و هزینه سنگین هر تیر چراغ برق که دیگر هیچ ارگانی از شهرداری حمایت نمیکند عنوان کرده بودند و تاکید داشتند که برای هر تیر چراغ برق به فاصله صد متر ۱۵ میلیون تومان اعتبار لازم است.

امیدواریم که با تلاش و پیگیری های مسئولان شهرآبی بیگلو و فرماندار محترم شهرستان نمین و بخشدار آبی بیگلو همچنین همکاری محترم اداره برق آبی بیگلو  هر چه زودتر این مشکل حل شود تا در کمتر شدن مشکلات مردمی شاهد رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه شهرمان باشیم .

 

دستگاه های متولی از جمله شهرداری، اداره برق باید نظارت کافی روی مکان ها و خیابان های سطح شهر داشته و از کمبود امکانات ضروری آن آگاهی داشته باشند چه بسا که این مشکلات فقط به اینجا ختم نشده بلکه حوادث دردناک تری را نیز بیافریند.

سایت خبری تحلیلی ویلکیج در راستای انجام رسالت خبری خود آمادگی دارد تا مشکلات و معضلات مردم منطقه ویلکیج ( شهر نمین ، آبی بیگلو ، عنبران ) را  در کلیه حوزه ها را به شکل مستند، انعکاس دهد.

هم شهری های  عزیز و مخاطبان پایگاه خبری ویلکیج می توانند با تهیه عکس و فیلم از هر گونه نقص و معضل در سطح شهر خود و ارسال آن به سایت خبری ویلکیج، مشکلات موجود را به اطلاع مسئولین برسانند.

گزارش : آرمین احمدی

 

اخبار مرتبط

نظرات