رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

وضعیت کرونایی شهرستان نمین از زرد به نارنجی تغییر کرد

شهرستان نمین نارنجی شد

مودار ابتلا و بستری کرونا در استان ادربیل همچنان صعودی و نگران کننده است، برای کاهش موارد بیماری و بیماریابی سریع افراد مبتلا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان نمین شروع شده و کمیته های عملیاتی این طرح خدمات مراقبت، حمایت و نظارت را در مناطق مختلف این شهرستان انجام می دهند.

اعمال محدودیت‌های دو هفته گذشته در ترددهای شهری، بین شهری و استانی در سطح کشور و تعطیلی بخشی از صنوف گرچه باعث شد وضعیت قرمز بسیاری از شهرستان‌های قرمز کشور به نارنجی تبدیل شود، در برخی از شهرستان‌های استان اردبیل  از جمله نمین وضعیت معکوس شد و به شهرهای نارنجی استان افزوده شد و نمین و برخی دیگر از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شدند.

پای کرونا به روستاها و شهرهای آبی ببگلو و عنبران نیز  کشیده شده است و مردم باید بدانند ویروس پیچیده‌تر از اردیبهشت ماه است و به مراتب سن‌های پایین‌تر را به طور پیچیده‌تر به کام مرگ می‌برد.

عبور و مرور خودروهای غیر بومی در دستور کارقرار گرفته و اعمال محدودیت های وضعیت نارنجی در نمین اعلام شده است.

در شهرهای نارنجی بنابر اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت گروه‌های ۳ و ۴ شغلی و مراکز تجمعی مانند پاساژهای سربسته و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی ممنوع است.

در شهرستان های نارنجی همچون شهرستان نمین علاوه بر مشاغل ضروری مانند مراکز درمانی و داروخانه ها و نانوایی ها و فروشگاه های پروتئینی، قنادی ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه، باشگاه های ورزشی و سالن های بدن سازی، فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، پارک ها و… نیز فعالیت خواهند داشت.

مودار ابتلا و بستری کرونا در استان ادربیل  همچنان صعودی و نگران کننده است، برای کاهش موارد بیماری و بیماریابی سریع افراد مبتلا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان نمین  شروع شده و کمیته های عملیاتی این طرح خدمات مراقبت، حمایت و نظارت را در مناطق مختلف این شهرستان انجام می دهند.

اخبار مرتبط

نظرات