رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

اوقات شرعی

اِلمان میدان اصلی شهرستان نمین در حال تکمیل

شهرستان نمین زیباتر میشود

ساخت و نصب المان، آب نما و سایر امکانات از وظایف شهرداری در جهت زیبا سازی سطح شهر می باشد اما مردم عزیز هم باید در حفظ و نگهداری این وسایل فعال و با شهرداری همکاری کنند.

المان های شهری از لحاظ بصری و زیبایی روح زنده شهر محسوب میشوند و میتواند روحیات شهروندان را در هر رفت و آمدی تغییر دهد و به آنها آرامش و اصالت فرهنگی و هنری و تاریخی ببخشد، وقتی این المان ها پیوستگی با هویت شهر و قدمت و وحدت نیز همراه باشد بالطبع این تاثیر پزیری بیشتر خواهد بود.

یکی از شاخص های افزایش نشاط و سلامتی در بحث زیباسازی شهری  ارتقاء کیفیت معابر و زیبا سازی محیط شهری بشمار می رود لذا برنامه نصب جلوه های ویژه بصری در سطح شهر در دستور  شهرداری قرار گرفته و به تدریج المان هایی بیشتری متناسب با فرهنگ و آداب اسلامی نیز تهیه و در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

قبلاً در میدان اصلی  شهر نمین اِلمانی فاقد هویت و زیبایی و نامفهوم وجود داشت.که حتی قبل تر ها نیز شکل و هویت بصری خاصی نداشت ،بنابراین با توجه به نیاز و مطالبه شهروندان برای زیبا منظری و سیمای شهری بعد از اجرای پازل میدان اصلی شهر طراحی و اجرای پروژه المان میدان شهدای نمین با همکاری و تعامل شورای شهر و شهردار نمین در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

ساخت و نصب المان، آب نما و سایر امکانات از وظایف شهرداری در جهت زیبا سازی سطح شهر می باشد اما مردم عزیز هم باید در حفظ و نگهداری این وسایل فعال و با شهرداری همکاری کنند.

همانطور که در ماه اخیر فعالیت های بسزایی در زمینه زیباسازی شهر نمین صورت گرفته و شهروندان نیز این فعالیت ها را بسزا و شایسته تقدیر میدانند، تنها در یک مورد شکستن شیشه آکواریوم بود که باز هم به همت شهردار محترم تعویض گردید.

براتعلی شوقی شهردار  و اعضای محترم شورای  شهر دوره پنجم شهرستان نمین امسال کوشیده اند که برای هر چه بهتر شدن شرایط زندگی شهروندان در شهرستان آرامش و زیبایی و پاکیزگی را به ارمغان بیاورند و مردم فهیم و با فرهنگ نمین نیز در خط مقدم همکاری و همفکری و همراهی با این ارگان ها بوده اند.

شهردار همچنین در آینده نزدیک و با اولویت های توسعه متوازن شهری  قول مساعد برای اجرای ورودی جدید شهرستان نمین را داده اند و همچنین نصب و اجرای المان هایی که سمبل هایی ماننند گل های بابونه ، سوسن چلچراغ ، موزه صارم السلطنه آب نماهای زیبا که نشان و هویت تاریخی و گردشگری نمین میباشد را دردستور کار قرار خواهد دهد.

 

روند اجرای یطرح به زبان تصویر

اخبار مرتبط

نظرات