رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اوقات شرعی

به همت مرکز هلال احمر و اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین :

نمینی ها ۲۳ هزار سی سی خون اهدا کردند

این پویش انسانی و همیاری با انتقال خون استان اردبیل به همت مرکز هلال احمر و اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین اقدام گردیده بود.

به دنبال فراخوان مرکز هلال احمر شهرستان نمین  و پس از استقرار تیم سیار سازمان انتقال خون اردبیل در سالن الزهرا ،بسیاری از اهالی شهرستان  نمین به این محل مراجعه نموده و در یک روز کاری حدود ۲۳ هزار سی سی خون به هموطنان عزیز اهدا نمودند .

 

تعداد زیادی از همشهریان به سالن الزهرا و تیم سیار مستقر مراجعه کردند که با توجه به فصل سرما ، برخی از آنها شرایط لازم برای اهدای خون را نداشتند. زیرا که پیش از اهدای خون وضعیت جسمی اهدا کننده بررسی می‌شود و در صورت بیماری، مصرف داروی خاص و سرما خوردگی به منظور افزایش سلامت اهدا کننده و بیمار نیازمند به خون، خونگیری صورت نمی‌گیرد.

 

این شرایط میتوانست در نبود کرونا و بعضی مسایل از جمله وجود سالن مجهز و ایزوله و همچنین سالن مجزا برای بانوان که امروز به خاطر همین شرایط نتوانستند خون اهدا کنند بالطبع  بهتر و خونگیری زیادی از همشهریان انجام  میگرفت.

 

این پویش انسانی و همیاری با انتقال خون استان اردبیل به همت  مرکز هلال احمر و اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین اقدام گردیده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات