رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت

آماده باش کامل راهداری نمین در گردنه حیران

در حال حاضر تمامی محورهای ارتباطی اصلی و فرعی باز بوده و راه ارتباطی تمامی روستا های شهرستان نمین بازگشایی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت : راهدارخانه نمین در گردنه حیران به همت همکاران تلاشگر راهداری به صورت شبانه روزی در مسیر تونل تا آقچای مشغول خدمات  رسانی به رانندگان و مسافران میباشند.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین بهرام خیاوی با اشاره به بارش برف سنگین در روز پنجشنبه ۴ دی ماه گفت: تاکنون هیچ یک از راه های ارتباطی بسته نمانده و با تلاش راهداران به سرعت امکان تردد مطمئن فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی محورهای ارتباطی اصلی و فرعی باز بوده و راه ارتباطی تمامی روستا های شهرستان نمین بازگشایی شده است.

خیاوی اظهار داشت : ارتفاعات گردنه حیران از محدوده تونل تا مسیر آقچای بارش برف سنگینی داشته است که  با برودت هوا و وزش باد، احتمال کولاک و یخ زدگی تا صبح فردا دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد:  در صورت کولاک و یخ زدگی در مسیر گردنه حیران ، راهداران در راهداری شهرستان نمین واقع در گردنه حیران برای نمک پاشی و برف روبی مسیر آماده هستند و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد اما رانندگان با توجه به بارندگی و لغزندگی جاده، با احتیاط و آرامش تردد کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین گفت : همکاران ما  به صورت مستمر از وضعیت محور آستارا به اردبیل و بخصوص از گردنه برف گیر حیران بازدید میکنند و اکیپ طرح زمستانه راهداری به صورت شبانه روزی در این مسیر آماده به خدمت میباشد.

خیاوی در ادامه به تامین مستمر نمک و ماسه مورد نیاز در انبار راهدارخانه نمین اشاره کرد و گفت :  تیم راهداری مجهز به ماشین آلات سبک و سنگین در مسیر گردنه حیران در حال آماده باش هستند و نمک و ماسه مورد نیاز در  راهدارخانه های حیران، نمین و آبی بیگلو به اندازه کافی موجود است.

خیاوی در پایان گفت : راهداران با امکانات و تجهیزات لازم در حال نمک پاشی و برف روبی مسیرهای برف گیر در شهرستان نمین و جاده های مواصلاتی  به صورت شبانه روزی هستند و با توجه به یخبندان احتمالی مسیرها مخصوصا گردنه حیران، خودروها به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات