رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

در راستای اعتلای نام و یاد و سالگرد سردار رشید اسلام ،سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جنب مسجد جامع و در فضای زیباسازی شده موزه صارم السلطنه نیز به زودی نصب و اجرا خواهد شد.

 

شهردار نمین براتعلی شوقی طی گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج اظهار داشت: المان میدان اصلی شهر نمین با عنوان احسن الحدیث که با هویت کتاب و قران و هنر و فرهنگ آمیخته شده است در دست طراحی و اجرا میباشد و به زودی و به احتمال زیاد در ایام دهه فجر به طور رسمی رونمایی و افتتاح خواهد شد.

شوقی از روند زیباسازی شهری با ساخت المان های دیگر چون سلام نمین در کنار پل غیر همسطح واقع در اتوبان نمین اردبیل خبر داد و گفت: به زودی روند اجرایی نصب پرچم ۴۰ متری در نزدیکی پل غیر همسطح پایان خواهد یافت و المان نمین سلام امروز  در مسیر آستارا به اردبیل روشن خواهد شد.

 

شهردار نمین گفت: در چند ماه اخیر شهرداری با کمک عوامل اجرایی در روند زیباسازی شهری و معماری آن کوشیده است تا با نصب المان ها ، آکواریوم و دیوار کشی های معماری شده  و نورپردازی در سطح شهر از لحاظ بصری شهروندان را به داشتن شهری با زیبایی های متنوع جلب کند.

وی یادآور شد: در راستای اعتلای نام و یاد و سالگرد سردار رشید اسلام ،سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جنب مسجد جامع و در فضای زیباسازی شده موزه صارم السلطنه نیز به زودی  نصب و اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات