رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

اوقات شرعی

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نمین خبر داد:

پرداخت ۵ میلیارد تومان وام به مددجویان شهرستان نمین

در شهرستان نمین ۴ مرکز نیکوکاری به همت خیرین احداث شده است که دو مورد در شهر نمین و ۲ در روستای نیارق و محمود آباد میباشد که به همت و کمک مراکز نیکوکاری تهیه جهاز با مبلغ پایین انجام گرفته است که باید قدردان زحمات این عزیزان در سطح شهرستان بود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)  شهرستان نمین خبر داد: ۱۳  میلیارد تومان در سطح شهرستان توسط کمیته امداد شهرستان نمین خدمات به مددجویان ارایه شده است.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج؛ فریدون متین رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان نمین گفت : در ۹ ماه سالجاری مبلغ ۱۳ میلیارد تومان در شهرستان نمین به مددجویان و نیازمندان خدمات ارایه شده است که ۲ میلیارد تومان از این مبلغ توسط کمک های مردمی و خیرین تامین شده است.

متین گفت‌: برای احداث و تعمیر ۴۰ مورد سرویس بهداشتی، ۷۰مورد بازسازی و تعمیر از اعتبارات سفر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور آقای بختیاری به شهر عنبران تا کنون مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان نمین افزود: در این مدت ۷۸ فقره تسهیلات بانکی به صورت وام قرض‌الحسنه  خودکفایی به مبلغ چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و همچنین ۱۱۹ مورد وام  با مبلغ ۵۳۰ میلیون تومان توسط صندوق امداد ولایت در ۹ ماه سال‌جاری به متقاضیان تحت پوشش پرداخت و به منظور حمایت از نو عروسان ۲۸ مورد هدیه ازدواج و جهیزیه به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد :در شهرستان نمین ۴ مرکز نیکوکاری به همت خیرین احداث شده است که دو مورد در شهر نمین و ۲ در روستای نیارق و محمود آباد میباشد که به همت و کمک مراکز نیکوکاری تهیه جهاز با مبلغ پایین انجام گرفته است که باید قدردان زحمات این عزیزان در سطح شهرستان بود.

متین خاطر نشان شد: در بحث عمرانی  در حوزه شهرستان ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است و مبلغ شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز مستمری پرداخت شده است.

فریدون متین با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قرار دارند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۶۵ نفر دانش‌آموز و ۳۵ نفر را دانشجو تشکیل می‌دهند که طی ۹ ماهه نخست سال‌جاری برای کمک هزینه تحصیل در این خصوص ۶۳ میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: با توجه یه شیوع کرونا و شرایط تحصیل مجازی تا کنون ۱۴ دستگاه تبلت در مناطق روستایی به دانش آموزان تحت پوشش اهدا شده است که به زودی ۵ دستگاه دیگر نیز اهدا خواهد شد.

متین افزود: تا کنون کمیته امداد شهرستان نمین در کمک های معیشتی با همکاری هلال احمر و سپاه شهرستان نمین ۱۷۶ بسته معیشتی با ارزش  ۲۵۰ هزار تومان بین افراد کم درآمد در سط شهرستان پخش کرده و در روستای نیارق با همکاری مرکز نیکوکاری در یادواره شهدای نیارق ۱۵۰۰ پرس غذای گرم توزیه کرد.

وی گفت: در شهر آبی بیگلو با همکاری خیرین و توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تا کنون گوشت ۵ راس گوسفند قربانی  بین نیازمندان توزیع شده است.

متین فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت گفت و ادامه داد : از آغازین روز ایام فاطمیه تا کنون ۵۶ بسته حمایتی و سبد کالا با مبلغ ۹۶ میلیون تومان در سطح شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نمین درادامه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود  از دانشجوی علوم قرآنی که در مسابقات قرآنی موفق به کسب رتبه اول در رشته ترتیل شده اند با اهدا لوح سپاس وکارت هدیه به مبلغ۸۰۰۰۰۰۰میلیون ریال وهمچنین با اهدا لوح سپاس و کارت هدیه به مبلغ سه میلیون ریال  از دانشجوی دختربی سرپرست درشهرنمین که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز با رتبه ۲۲۰ قبول شده بود در منزل ایشان حضور یافته  وتجلیل کرد.

اخبار مرتبط

نظرات