رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

دهیار روستای جید گفت :

سرعت پایین اینترنت در روستاهای نمین

باتوجه به اینکه مردم در شرایط کرونا اکثر امورات خود را از طریق اینترنت انجام می دهند و از طرفی با نزدیک شدن به امتحانات جهت استفاده دانش آموزان و دانشجویان ارتقای سرعت اینترنت همراه لازم و ضروری به نظر می رسد.

 

اهالی روستای مرزی جید شهرستان نمین خواستار ارتقای سرعت اینترنت تلفن همراه در این روستا شدند.

پیمان صباحی دهیار روستای جید در گفتگو با پایگاه خبری ویلکیج گفت: در روستای جید آنتن دهی اینترنت تلفن همراه و ایرانسل وجودندارد و اهالی روستا درخواست ارتقای سرعت سیم کارت های همراه به ۴G را دارند.

وی گفت : باتوجه به اینکه مردم در شرایط کرونا اکثر امورات خود را از طریق اینترنت انجام می دهند و از طرفی با نزدیک شدن به امتحانات جهت استفاده دانش آموزان و دانشجویان ارتقای سرعت اینترنت همراه لازم و ضروری به نظر می رسد.

صباحی خاطرنشان کرد: آنتن‌دهی اپراتور همراه اول در این منطقه خوب است اما آنتن دهی ایرانسل و اینترنت خانگی (ADSL) بامشکلاتی مواجه است.

لازم به یادآوری است عدم آنتن دهی مشکل اکثر روستاهای شهرستان نمین می باشد.

این در حالی است که مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در تیرماه سال ۹۷ قول مساعد برای پوشش ۸۲ روستا به اینترنت پرسرعت را داده بودند.
از شرکت مخابرات و نماینده محترم اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در شهرستان نمین در خواست شفافیت و پاسخگویی و ارایه عملکرد در این موضوع مهم را داریم.

اخبار مرتبط

نظرات