رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

اوقات شرعی

مدیرانی که پای کارند پایدار می‌مانند و ما برای عوض کردن و تغییر مدیر نیامدیم بلکه هر مدیری که توانمند و کار بلد باشد از او حمایت می‌کنیم.

سید کاظم موسوی نماینده مردم اردیبل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه گردشگری در منطقه نمین استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج ، موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مذاکرات و رایزنی‌های اساسی برای راه‌اندازی بزرگترین پروژه گردشگری کشور در منطقه نمین اردبیل انجام شده است که این پروژه برای حوزه گردشگری استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین پروژه گردشگری کشور در منطقه سوها و نیارق نمین راه‌اندازی می‌شود، افزود:  برنامه‌ریزی شده که کلنگ زنی این پروژه بصورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور انجام شود و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

نماینده مردم اردیبل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی نیز در اردبیل انجام می‌شود، گفت:  حمایت از سرمایه گذاران باید اولویت اساسی باشد و روند سرمایه گذاری در استان تسهیل شود.

موسوی بیان کرد: نباید سنگ جلوی پای سرمایه‌گذاران بیاندازیم و کارهای اداری سرمایه‌گذاران باید در کمترین زمان ممکن انجام شود تا سرمایه‌گذاران با انگیزه در منطقه سرمایه‌گذاری کند.

وی افزود: مدیرانی که پای کارند پایدار می‌مانند و ما برای عوض کردن و تغییر مدیر نیامدیم بلکه هر مدیری که توانمند و کار بلد باشد از او حمایت می‌کنیم.

ایشان بیان کرد:  متاسفانه هم اکنون با مشکلات اقتصادی زیادی در کشور روبرو هستیم و بسیاری از اقشار مختلف مردم توان خرید نیازهای اولیه خود را ندارند.شامپوی ۵۰ هزار تومنی و چای بالای ۸۰ هزار تومنی در شان و جایگاه این ملت نیست و باید برای حل مشکلات این مردم تدابیر  اقدامات عملی انجام شود. / انتهای پیام

اخبار مرتبط

نظرات