رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اوقات شرعی

همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل ۱۲ واحد تولیدی در شهرستان نمین به بهره برداری رسید.

 

در مراسمی که در شهرستان نمین و در هشتمین روز ازایام الله دهه فجر برگزار شد، فرماندار شهرستان نمین اظهار کرد: در این ایام با سرمایه گذاری ۴۸۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و تدارک زیرساخت ها از سوی مدیران دولتی، ۱۲ طرح تولیدی و صنعتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
عاطف ناصری تصریح کرد: از جمله این طرح ها سه طرح تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی نمین است که به میمنت این ایام به بهره برداری رسیده تا فرصت اشتغال ۲۲۹ نفر فراهم آید.
وی نمونه این واحدها را کارخانه بسته بندی عسل با برند مشهور سبلان اعلام کرد و گفت: برای این واحد تولیدی که بعد از ۱۵ سال به چرخه فعالیت بازگشته، بیش از ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
فرماندار شهرستان نمین افزود: در این کارخانه که با احیای مجدد زنجیره تولید صنایع تبدیلی در بخش عسل فراهم شده، فرصت اشتغال ۳۰۰ نفر مهیا شده تا سالانه تولید یک هزار و ۵۰۰ تن عسل و فرآورده های آن را شاهد باشیم.
ناصری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: شهرستان نمین که ۲۵ درصد صنایع استان را در خود جای داده به قطب صنعتی به ویژه صنایع با ارزش افزوده و صادرات محور تبدیل شده که امیدواریم در کنار احیای واحدهای موجود، بتوانیم واحدهای جدید را نیز در سال آینده آماده بهره برداری و افتتاح کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات