رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

اولویت طرح افزایش حجم آبرسانی با شهر نمین و عنبران میباشد و بعد از حل این مشکل به پروژه پتروشیمی آرتا آب اختصاص خواهد یافت.

مدیر آب  و فاضلاب شهرستان نمین گفت :شرط آب رسانی به پتروشیمی آرتا ابتدا تامین کم آبی شهر عنبران و نمین میباشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج شهروز کامل مدیر آب و فاضلاب شهرستان نمین اظهار داشت :شهرنمین مخصوصا مناطق شهرک سیمان و مسکن مهر و همچنین شهر عنبران و روستاهای تابعه از مشکل کم آبی رنج میبرند و ما در تلاش هستیم تا خرداد ۱۴۰۰ این مشکل را برطرف نماییم.

وی ادامه داد : اولویت طرح افزایش حجم آبرسانی با شهر نمین و عنبران میباشد و بعد از حل این مشکل به پروژه پتروشیمی آرتا آب اختصاص خواهد یافت.

کامل افزود :مشکل کم آبی منطقه با افزایش ۸۶ اینچی با حجم ۱۳۰ میلی لیتر در ثانیه از پمپاژ آب های مناطق بخش ویلکیج که عمده ترین آن از روستاهای گللو و قره چناق میباشد تامین خواهد شد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان نمین گفت : قطعی چند روزآب در شهر نمین و بعضی نقاط شهرستان به دلیل افت ولتاژ برق مسیر چاه های آب است که با هماهنگی های لازم این مشکل به زودی رفع خواهد شد.

کامل در پاسخ به خبرنگار ویلکیج مبنی بر آلودگی آب شرب بعضی از روستا های اطراف شهرستان گفت : متاسفانه در برخی از روستاها به علت مدت زمان زیاد مصرف با  پوسیدگی تاسیسات مواجه هستیم و طبق اولویت و تعداد بالای خانوار روستا در حال رفع این مشکلات هستیم.

وی در مورد عکس های ارسالی مخاطبان در فضای مجازی با عنوان آب های آهک دار و وجود شن ریزه گفت :در روستای ننه کران شستشوی مخازن انجام گرفته و مشکل آلودگی رفع شده است ولی در روستاهایی که آلودگی و آهک موجود میباشد دهیار و شورای محترم روستا با درخواست کتبی به اداره مراجعه نموده و بعد از نمونه گیری آب منطقه این مشکل مورد بررسی و اقداماات بعدی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات