رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

برای سال ۱۴۰۰ بودجه ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی پروژه هایی نظیر تکمیل باند خیابان شهدای نیارق را در اولویت قرار داده ایم.

شهردار آبی بیگلو گفت : با توجه به پیش بینی عملکرد شهرداری در بحث هزینه های جاری سال آینده بالغ بر ۴۸ ذرصد بودجه و ۵۲ درصد در بحث عمرانی مبلغ ۵ میلیارد و هشتصد میلیون تومان را به شورای محترم شهر آبی بیگلو ارایه کردیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج نادر آزادی شهردار آبی بیگلو اظهار داشت : متاسفانه با توجه به اینکه شهر های زیر ۱۰ هزار نفر ازبودجه اعتبارات استانی و شهری سهم ناچیزی دارند نمیتوان در توسعه شهری و زیبایی دو چندان شهر بیشتر از توان در آمد شهرداری هزینه کرد.
آزادی گفت : در سال گذشته بودجه شهرداری ۵ میلیارد تومان بود که سهم اعتبارات استانی ۶۵۵ میلیون تومان مصوب شده بود از این مقدار ۱۸۰ میلیون تومان به شرداری اختصاص یافت.
شهردار آبی بیگلو گفت : در آمد داخلی شهرداری اعم از در آمد محلی و واریز سازمان شهرداریها و دارایی کل جمعا مبلغ ۲ میلیارد و نهصد میلیون تومان در سال ۹۹ بود.
وی با اشاره به هزینه کرد نزدیک به ۵ میلیارد تومان تا انتهای سال جاری در بحث هزینه های اجرایی و عمرانی و هزینه های جاری شهرداری گفت : تا کنون که در انتهای سال ۹۹ هستیم و در بحث عمرانی شهرداری به همراه اعضای شورای شهر آبی بیگلو پروژه هایی همچون لکه گیری خیابان ها و معابر حدود ۲۰۰ میلیون تومان ، احداث پیاده راه و اصلاح جوب های جداول منتهی به میدان امام خمینی مبلغی نزدیک ۳۰۰ میلیون تومان ، احداث خیابان ورزش در بلوار مسیر روستای آلادیزگه با هزینه کرد یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ، راه اندازی پارک کودک که با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در روزهای پایانی خود میباشد ،ایجاد مبلمان شهری و زیباسازی با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان و شن ریزی معابر و کوچه های خاکی به مقدار ۱۶۰۰ تن با مبلغ ۸۰ میلیون تومان را به سر انجام رسانده است.
آزادی با بیان اینکه این موارد تنها بخشی از هزینه های عمرانی شهریست اضافه کرد : با همکاری و تعامل دکتر نیکزاد ۲۰ تیر چراغ برق به طول یک کیلومتر نیز در آینده نزدیک در بلوار امام خمینی موجب روشنایی مسیر شهروندان خواهد بود.
وی در بحث هزینه های جاری در قسمت رفاهی و فرهنگی از اجرایی شدن اتوماسیون اداری با هزینه کرد ۵۰ میلیون تومان برای اولین بار در شهر آبی بیگلو خبر داد و افزود : در بعد فرهنگی شهرداری هزینه های جاری را در فعالیت هایی چون مراسمات مذهبی و انقلابی ، مسایل بهداشتی (به لحاظ شرایط کرونایی ضد عفونی معابر و منازل شهری) با مبلغی حدو ۵۰ میلیون تومان صرف کرده است.
شهردار آبی بیگلو اظهار داشت : برای سال ۱۴۰۰ بودجه ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی پروژه هایی نظیر تکمیل باند خیابان شهدای نیارق و همچنین ورودی از طرف شهر نمین را در اولویت قرار داده ایم.
وی عنوان کرد : در حال تعامل و زمینه سازی برای دریافت قیر رایگان میباشیم که از این پتانسیل برای شهر آبی بیگلو استفاده کنیم.
وی در پایان با اشاره به تخصیص سایت گردشگری و اسب دوانی در محدوده گردشگری جنگل آبی بیگلو گفت : با همرامی مدیر کل گردشگری استان و منابع طبیعی شهرستان نمین ایجاد سایت گردشگری و اسب دوانی در سال آینده برای شهر آبی بیگلو به تصویب رسیده است که بتوان در حوزه خدمات فرهنگی و اجتماعی و گردشگری از ظرفیت های منابع آبی بیگلو استفاده کرد و در حوزه گردشگری و زیباسازی شهری نیز با همکاری شورای محترم شهر در نظر گرفته شده است برای ایام عید المان نوروزی هفت سین در ورودی شهرجاگذاری شود و المان شهدای گمنام به اتمام رسیده و طرح جدیدی برای ورودی شهر طراحی شود.

مصاحبه : آرمین احمدی

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات