رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

علی تقی زاده رئیس هیات روستای و بازیهای بومی و محلی استان از امضای تفاهم نامه این هیات با و اداره میراث فرهنگی نمین در راستای توسعه بازیهای بومی محلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، علی تقی زاده رئیس هیات روستای و بازیهای بومی و محلی استان از امضای تفاهم نامه این هیات با و اداره میراث فرهنگی نمین در راستای توسعه بازیهای بومی محلی خبر داد. و گفت: جلسه بررسی راهکارهای همکاری مشترک بین هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نمین برگزارشد.
رئیس هیات روستایی و بازیهای بومی محلی استان اردبیل افزود: در راستای احیای بازی های بومی محلی و ترویج رشته های ورزشی این هیات در روستاهای اطراف شهرستان نمین تفاهم نامه همکاری بین اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نمین به امضاء رسید.
علی تقی زاده رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل اضافه کرد: در جهت تقویت و توسعه رشته تیراندازی با کمان سنتی روانبخش نائب پاشایی بعنوان مسوول کمیته تیراندازی با کمان سنتی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظرات