رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اوقات شرعی

  • چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 17:37
  • کد خبر : 1654
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : دیدار بازیگر نمینی فیلم خورشید با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
دیدار صمیمی روح الله زمانی با عبدالله بحرالعلومی

دیدار بازیگر نمینی فیلم خورشید با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

روح الله زمانی متولد ۱۳۸۴ روستای نوجه ده شهرستان نمین در استان اردبیل که وی با فیلم خورشید وارد دنیای بازیگری شد و با ایفای نقش علی در کنار بازیگران مطرحی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، صفر محمدی، علی غایشی و شمیلا شیرزاد خوش درخشید و از عهده نقشش خوب برآمد تا جایی که در جشنواره فجر ۹۸ نیز ،حضور داشت.

روح الله زمانی بازیگر فیلم خورشید مجید مجیدی با عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روح الله زمانی متولد ۱۳۸۴ روستای نوجه ده شهرستان نمین در استان اردبیل که وی با فیلم خورشید وارد دنیای بازیگری شد و با ایفای نقش علی در کنار بازیگران مطرحی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، صفر محمدی، علی غایشی و شمیلا شیرزاد خوش درخشید و از عهده نقشش خوب برآمد تا جایی که در جشنواره فجر ۹۸ نیز ،حضور داشت.

این بازیگر نوجوان بعد از راهیابی فیلم سینمایی خورشید بکارگردانی مجید مجیدی به جشنواره ونیز ۲۰۲۰ موفق شد جایزه بازیگر نوظهور هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز را در شهریور ۹۹ کسب کند.

البته وی به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست راهی جشنواره ونیز شود و شمیلا شیرزاد، این جایزه را به نیابت روح الله زمانی دریافت کرد. گفتنی است که فیلم خورشید مجید مجیدی یکی از منتخبان جشنواره اسکار است که احتمال دریافت جایزه را نیز دارد.

دیدار صمیمی روح الله زمانی با عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظرات