رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

با حضور رئیس سازمان علمی و پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

افتتاح پایگاه علمی بسیج خواهران در نمین

بسیجیان با فعالیت در پایگاه‌های علمی از نشاط علمی برخوردار می‌شوند و این در حالی است که سپاه از فعالیت‌های پژوهشی و اختراعات نخبگان حمایت می‌کند؛ چراکه اگر طرح مخترعان بسیجی در کارگروه‌های سازمان مورد تأیید قرار بگیرد، می‌توانند از وام‌های بلاعوض ۵۰ میلیون ریالی بهره‌مند شوند.

مدیر علمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین با تاکید بر این‌که از طرح‌های علمی بسیجیان حمایت مالی می‌شود، از افتتاح پایگاه علمی بسیج خواهران در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از خبرگزاری علم و فناوری ؛ پاشازاده مدیر علمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین با بیان این‌که پایگاه علمی بسیج خواهران سپاه ناحیه نمین با حضور رئیس سازمان علمی و پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، فرمانده سپاه شهرستان افتتاح شد، اظهار کرد: خوشبختانه پایگاه‌ مذکور مرکزی برای فعالیت‌های علمی و پژوهشی خواهران بسیجی به شمار می‌رود، در واقع پایگاه علمی بسیج علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و نظامی از از فضایی برای فعالیت‌های اثربخش در حوزه‌های توانمندسازی علمی و پژوهشی برای اعضای عادی و فعال خود برخوردار است.

مدیر علمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با بیان این‌که توانمندسازی علمی بسیجیان به موازات فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی از اهداف افتتاح این پایگاه‌ها به‌شمار می‌رود، ادامه داد: بسیجیان با فعالیت در پایگاه‌های علمی از نشاط علمی برخوردار می‌شوند و این در حالی است که سپاه از فعالیت‌های پژوهشی و اختراعات نخبگان حمایت می‌کند؛ چراکه اگر طرح مخترعان بسیجی در کارگروه‌های سازمان مورد تأیید قرار بگیرد، می‌توانند از وام‌های بلاعوض ۵۰ میلیون ریالی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به این‌که فعالیت پایگاه‌های بسیج مستمر خواهد بود، افزود: پایگاه‌های علمی به منظور ایجاد حلقه‌های علمی – تربیتی نخبه در سطح مساجد و محلات، همچنین ایجاد ظرفیت‌های نو برای فعالیت‌های علمی و خلاقانه، در راستای جذب حداکثری بسیجیان و ساماندهی ظرفیت نخبگان و فرهیختگان اهتمام می‌ورزند. علاوه بر این از پایگاه‌های برتر علمی الگوبرداری کرده و جهت ارتقای سطح منزلت بسیجیان، از بانک اطلاعاتی جامع نخبگان برخوردار خواهد شد.

پاشازاده با بیان این‌که با راه‌اندازی پایگاه‌های علمی، بسیجیان استعدادیابی می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این پایگاه‌ها فعالیت نخبگان، فرهیختگان، نوآوران، مبتکران، مخترعان و محققان بسیجی طبقه‌بندی می‌شود و بسیجیان می‌توانند در توسعه و شکوفایی جامعه خود نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات