رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

  • پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 17:34
  • کد خبر : 1685
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : افتتاح خانه نخبگان شهرستان نمین
با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

افتتاح خانه نخبگان شهرستان نمین

خانه نخبگان شهرستان نمین با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل و اساتید دانشگاهی در جهت احصاء مشکلات و ارائه راهکارها افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از خبرگزاری علم و فن آوری  ، سرهنگ فاضل احدی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: خانه نخبگان در جهت احصا مشکلات و ارائه راهکارها در شهرستان نمین افتتاح شد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه انسان به موجب ابزار قدرتمند علمی، بر جهان پیرامونی خود سلطه می‌یابد، ادامه داد: چه بسا با این قدرت علمی فضاهایی در ماورای کره خاکی نیز درمی نوردد و دایره تسلط و نفوذ خود را بسیار فراتر از محدوده مکانی و زمانی حیات مادی خود را توسعه می‌دهد.

وی بیان داشت: انسانی که خدای متعال بر حسب آیه شریفه ان الله لا یغیر مابقوم حتی یغیرو ما بانفسهم اختیار سرنوشتش را به دست خودش داده است، با ابزار علمی می‌تواند این تغییر سرنوشت را محقق نماید.

احدی افزود: علم در تمام دوره‌های زندگی بشر ابزار تسلط بر مقدرات مختلف زندگی بوده و هر ملتی که بهره بیشتری از علم داشته باشد، تسلط و حاکمیت بیشتری بر روند تغییرات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تمدن سازی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مقوله علم، تقویت بنیه علمی از جایگاه بس ارزشمند و منحصر به فرد در تعالیم و آموزه‌های دین برخوردار است و امروز نیز در کلام نورانی و مشی علمی امامین انقلاب، جایگاه بس بی بدیل و گران سنگی دارد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان تاکید کرد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) با اتکا بر توان و ظرفیت عظیم بسیجیان، از طریق مراکز رشد، پایگاه‌های علمی و خانه نخبگان فعالیت‌های گسترده و دامنه داری را در راستای نوجه به تولیدات و یافته‌های علمی، رشد بالندگی ظرفیت‌ها و استعدادهای شگرف نخبگان علمی بسیج به سرانجام رسانده است.

احدی در پایان با تاکید بر اینکه هفته پژوهش وقت مغتنمی برای حضور هر چه فعال‌تر بسیجیان در عرصه تحقیق است، تصریح کرد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان آمادگی دارد تا ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه علمی، بسیجیان فرهخته و دانش پژوه این استان در جهت نیل به اهداف نظام و انقلاب به عرصه عمل درآورد.

وی با اشاره به اینکه در طول سال ۹۹ از طرح‌های مختلف مخترعین و مبتکرین حمایت‌های مالی و اداری به انجام رسیده، گفت: در همه شهرستان‌های استان خانه نخبگان در جهت احصا مشکلات و ارائه راهکارها افتتاح و دائر کرده‌ایم

اخبار مرتبط

نظرات