رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) ۳۰ دستگاه تبلت به ارزش ریالی ۹۰ میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و مرزی شهرستان تهیه و اهدا شد ، همچنین بسته های معیشتی به تعداد ۲۱بسته هرکدام به ارزش ریالی ۳میلیون ریال به مددجویان ساکن در مناطق محروم توزیع گردید.

چهارده اسفند ۱۳۵۷ ش(۶ ربیعالثانی ۱۳۹۹ ه . ق) مصادف با فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل کمیته امداد است.
به منظور خدمات رسانی به محرومین و تلاش در جهت زدودن فقر و محرومیت عمومی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) در این روز طی حکمی به آقایان مرحوم حبیبا… عسکراولادی و مرحوم حبیبا… شفیق مامور تشکیل کمیته امداد نمودند.

در بخشی از پیام امام اینگونه آمده است:
به شما ماموریت داده مى‏شود که در تشکیل کمیته ‏هاى امداد در تهران و شهرستانها اقدام لازم را نموده و حسابى تحت همین عنوان امداد باز کرده و وجوهى که تعیین شده، در حساب مزبور واریز نموده و با حسن تدبیر کمیته‏ هاى مزبور را سرپرستى کنید. صحیفه امام، ج۶، ص۳۶۷
امام خمینی(ره) دردیدار با مسئولان کمیته امداد در ۱۴ آبان ۱۳۶۳ فرمودند:کمیته امداد باید بهصورت مستقل عمل کند تا بتواند به دور از تشریفات اداری به مردم مستضعف خدمات بیشتری ارائه دهد.»
این نهاد مقدس، زیر نظر مستقیم مقام ولایت اداره میشود و مؤسسه ای عام المنفعه، دایمی و غیر انتفاعی است که اساسنامه آن به تایید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نمین : روز ۱۴ اسفند به مناسبت سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کارکنان  این اداره با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تشریح عملکرد کاری خود در حوزه شهرستان از حضور امام جمعه شهرستان در پیشقدم شدن در مسایل رفع محرومیت و کمک به نیازمندان تشکر و قدردانی کردند.

عاطف ناصری فرماندار شهرستان نمین بمناسبت سالگرد تاسیس کمیته امدا امام خمینی(ره) با حضور در اداره کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان نمین از کارکنان این نهاد قدردانی و تجلیل کرد.

همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) ۳۰ دستگاه تبلت به ارزش ریالی ۹۰ میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و مرزی شهرستان تهیه و اهدا شد ، همچنین بسته های معیشتی به تعداد ۲۱بسته هرکدام به ارزش ریالی ۳میلیون ریال به مددجویان ساکن در مناطق محروم  توزیع گردید.

اخبار مرتبط

نظرات